نواک جوکوویچ در رابطه با عکس پدرش با پرچم روسیه گفت از او سوء‌استفاده کردند!

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرجان جوکوویچ پدر نواک جوکوویچ پس از پیروزی پسرش در مرحله یک‌چهارم نهایی گرنداسلم استرالیا در کنار پرچم روسیه با پرتره ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهور روسیه) با هواداران عکس گرفت. 

فدراسیون تنیس استرالیا نیز در پی انتشار این ویدئو به نواک جوکوویچ اخطار داد. سفیر اوکراین در استرالیا خواستار ممنوعیت حضور سرجان جوکوویچ در گرنداسلم این کشور شد. استرالیا پیش از این اهتزاز پرچم روسیه در مسابقات تنیس را ممنوع کرده بود.

نواک جوکوویچ که فردا در بازی فینال گرنداسلم استرالیا 2023 به مصاف استفانوس تسیتسیپاس یونانی می‌رود، در واکنش به اقدام پدرش گفت: متأسفانه تفسیر نادرستی از آنچه دیروز اتفاق افتاد، به سرعت گسترش یافت. البته به درد من هم خورد. تا دیشب از آن خبر نداشتم و البته از دیدنش خوشحال هم نشدم. من و تمام خانواده‌ام در دهه 90 چندین جنگ را پشت‌سر گذاشتیم. همانطور که پدرم اعلام کرد ما هرگز از خشونت حمایت نخواهیم کرد.

این تنیسور صربستانی در ادامه اظهار داشت: پدرم بعد از هر مسابقه با هوادارانم در میدان اصلی محل برگزاری گرنداسلم استرالیا دیدار می‌کرد تا از حمایت آنها تشکر کند، ادای احترام کند و عکس بگیرد. در این عکس او در حال عبور بود. در اطراف پرچم‌های صربستان زیاد بود. او فکر می‌کرد که دارد با شخصی از صربستان عکس می‌گیرد! این گروه از افراد در این شرایط از او سوء‌استفاده کردند.

این صحبت‌های جوکوویچ در حالی است که پدرش در ویدئوی منتشر شده می‌گوید «زنده باد روس‌ها».

همچنین ببینید

کنایه عجیب و سنگین پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر

پدر حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مصاحبه جدید خود کنایه‌ای به علیرضا دبیر زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *