بررسی عناوین جدید عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح عناوین جدید عوارض و بهای خدمات شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ در جلسه فردای شورا خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا از  برگزاری یکصد و نود و سومین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ فردا (یکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲) در تالار رسمی شورا خبر داد و گفت: در ابتدای جلسه، طرح عناوین جدید عوارض  و بهای خدمات شهرداری تهران برای اجرا در سال ۱۴۰۳ بررسی خواهد شد.
وی افزود: گزارش حسابرسی شرکت نمایشگاه‌های شهر آفتاب تهران و همچنین سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافربری شهر تهران برای سال‌های مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در جلسه فردا بررسی خواهد شد.
براساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر تهران، نادعلی در پایان اظهار داشت: در جلسه آتی همچنین هفت پلاک ثبتی نیز جهت تعیین تکلیف از حیث باغ بودن یا نبودن، مورد بررسی اعضای شورا قرار خواهد گرفت.

همچنین ببینید

این استان‌ها عصبانی‌ترین مردم کشور را دارد

دیدن صحنه های نزاع و درگیری در خیابان برای هیچ کدام از ما صحنه های عجیب و غریبی نیست. دست به یقه شدن افراد در خیابان به بهانه های مختلف از نبود جای پارک گرفته تا ترافیک های سرسام آور و حتی گاهی نوع نگاه کردن افراد به همدیگر هم بهانه کلی زد و خورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *