رئیس پارالمپیک: امیدوارم مردم غزه به آرامش برسند/ از آمدن پولادگر به فدراسیون جانبازان بی‌خبرم

رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: امیدوارم وحشی‌گری‌های رژیم صهیونسیتی هر چه زودتر به اتمام برسد و مردم غزه به آرامش برسند.

به گزارش ایسنا، غفور کارگری در جمع خبرنگاران در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه بیان کرد: این مراسم در حمایت از مردم مظلوم غزه مخصوصا کودکان بی‌گناه برگزار شده است و به صورت سراسر ی است و جامعه ورزش ایران  از آنجا که از روحیه  پهلوانی برخوردار است سعی کرد حمایت خود را نشان دهد. بر همه مسلمانان و انسان ها واجب است تا از هم نوعان خود حمایت کنند. این وظیفه شرعی، ملی و اسلامی است که از مردم مظلوم غزه حمایت کنیم.
او ادامه داد: ما اعلام می‌کنیم که ورزشکاران و جامعه ورزش برای کمک به مردم غزه آمادگی دارند. امیدوار هستیم با این حمایت‌هایی که در سطح دنیا از جمله ایران انجام می‌شود، سفاکی‌ها و وحشی‌گری های رژیم صهیونسیتی به اتمام برسد و مردم غزه به آرامش برسند.
کارگری در مورد تعیین تکلیف وضعیت فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: باید سریع‌تر در مورد وضعیت فدراسیون جانبازان و توان‌یابان اقدام شود. با توجه به تعدد رشته ها و حجم بالای کار در این فدراسیون و اینکه در آستانه برگزاری پارالمپیک پاریس هستیم باید سریع تر انتخابات این فدراسیون برگزار و فرد مناسبی جایگزین آقای اسبقیان شود تا کار لطمه نبیند.
او در مورد احتمال حضور پولادگر در فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: من خبر ندارم. این اتفاق بیفتد یا نه مهم این است هماهنگی خوبی بین وزارت ورزش و کمتیه ملی پارالمپیک وجود دارد.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *