سرمربی سابق تیم محبوب ایرانی در سری‌آ

یک نام آشنا هدایت تیم تارانتو ایتالیا را در سری‌آ بر عهده گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، یوبومیر تراویسا به عنوان جانشین ویچنزو مسترانجلو در تیم تارانتو حاضر در سوپر لیگای والیبال ایتالیا انتخاب شد. تیم سوپر لیگایی پریسما تارانتو رسماً تغییر قابل توجهی در ترکیب مربیگری خود برای فصل 2023/2024 ایجاد‌ کرد.
این باشگاه راه خود را از وینچنزو مسترنجلو جدا کرد و او دیگر سرمربی تیم نخواهد بود. یک وبسایت خبری والیبال ایتالیایی خبر داد که لیبو تراویسا، سرمربی شصت و نه ساله و باتجربه قرار است سرمربی جدید پریسما تارانتو شود. حرفه مربیگری تراویسا دارای تجربه بین المللی متنوعی است و تیم‌هایی را در چندین کشور هدایت کرده است. پس از حضور در ایتالیا، تراویسا در لهستان با رسوویا مربیگری کرد، سپس به قطر رفت تا هدایت الریان، الجیش و العربی را بر عهده بگیرد. او در فصل 2016/17 سکان هدایت شهرداری ارومیه را در دست گرفت و پس از آن در فصل 2018/19 در کراسنویارسک روسیه حضور داشت. اخیراً و در سه فصل گذشته تراویسا در تونس مربیگری کرده بود.
گفتنی است لوبومیر تراویسا زمانی که در شهرداری ارومیه حضور داشت به علت پرداخت نکردن حقوق خود از این تیم کنار رفت و تا کنون مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده است. دراگان تراویسا پاسور سابق تیم ملی والیبال ایتالیا فرزند او است.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *