مشکلات منچستریونایتد تمامی ندارد؛ مصدومیت آندره اونانا در بازی‌های فیفا دی!

طرفداری | بازی‌های ملی، بیشترین ضرر ممکن را به باشگاه‌های سرشناس دنیای فوتبال زده است. دروازه‌بان کامرونی شیاطین سرخ، جدیدترین مصدوم این مسابقات است.

طرفداری | بازی‌های ملی، بیشترین ضرر ممکن را به باشگاه‌های سرشناس دنیای فوتبال زده است. دروازه‌بان کامرونی شیاطین سرخ، جدیدترین مصدوم این مسابقات است.
به گزارش مترو، پیش از این آندره اونانا به دلیل درگیری که با سرمربی کامرون پیدا کرده بود، قید حضور در تیم ملی کشورش را زده بود اما او برای دومین بار به تیم ملی کامرون دعوت شد. دعوت و بازی که ثمره‌ای جز مصدومیت برای او به همراه نداشته است. گلر کامرون در دیدار تیم کشورش با موریس، در هفته اول انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آفریقا در دقیقه 81 به علت مصدومیت از زمین بازی خارج شد. گلر کامرونی منچستریونایتد به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه عضله ساعد دست چپ تعویض شد و امروز تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت تا میزان مصدومیتش مشخص شود.
لیست طولانی مصدومان شیاطین‌ سرخ، باعث نگرانی هر چه بیشتر اریک تن‌ هاخ، سرمربی منچستریونایتد خواهد شد. پیش از این، راسموس هویلوند و کریستین اریکسن هم، هر دو پس از آسیب دیدگی مجبور به کناره‌گیری از بازی‌های ملی شده بودند. در همین حال، جانی ایوانز، لیساندرو مارتینز و تایرل مالاسیا مدافعان این تیم هم هنوز غایب هستند و کاسمیرو نیز تا ژانویه از میادین دور خواهد بود.
گفتنی است مارکوس رشفورد هم در جریان دیدار انگلیس با مالت در مقدماتی یورو 2024 پس از برخورد با ترنت الکساندر آرنولد، آسیب دید و مجبور به ترک زمین بازی شد.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *