ناصر پورمهدی: با قلعه نویی می توانیم طلسم فینال جام ملت ها را بشکنیم

ناصر پورمهدی مربی ایرانی شاغل در فوتبال آمریکا در گفتگوی اختصاصی با طرفداری به تشریح بازی ایران و هنگ کنگ پرداخت

ایران در اولین دیدار خود در مقدماتی جام جهانی برابر هنگ کنگ به برتری چهار بر صفر رسید.
به گزارش طرفداری، ناصر پورمهدی مربی سابق سپاهان که با این تیم به قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی رسیده است و اکنون در آمریکا سکونت دارد، در گفتگو با طرفداری در خصوص عملکرد تیم ملی ایران برابر هنگ کنگ صحبت کرد. او در ابتدا گفت:
تیم به مدت کافی در اختیار کادرفنی نبود اما عملکرد قابل قبولی را دیدیم. چهار گل زدیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم. داور هم اشتباهات زیادی داشت و در دو صحنه می توانست پنالتی بگیرد. تیم ملی ما کاملا برابر هنگ کنگ برتر بود و طبق پیش بینی ها خوب کار کردیم.
وی ادامه داد:
ریتم بازی به خوبی دست شاگردان قلعه نویی بود. در شروع بازی، تیم هنگ کنگ با تعداد نفرات بالا در دفاع شرکت می کرد، آنها زوج طارمی و آزمون را آنالیز کرده بودند و سعی داشتند این دو را مهار کنند. ارسال های بسیار خوبی را انجام دادیم و با استفاده از همین ارسال ها به دو گل رسیدیم.
ناصر پورمهدی در پایان گفت:
تیم ملی آمار خوبی داشت. کارهای ترکیبی خوبی انجام دادیم و در تمام مناطق زمین زوج سازی می شد. در فاز دفاعی نیز به خوبی کار پرس را انجام می دادیم و در این زمینه هم خوب بودیم. در نیمه دوم، به تیم هنگ کنگ اجازه بازیسازی دادیم، امیر قلعه نویی بارها سعی کرد تیم را هدایت کند و با تعویض هایی که انجام داد، شکل بازی ایران کاملا تغییر کرد. از این بازی درس گرفتیم که همیشه ریتم بازی را در دست داشته باشیم. اگر نفرات مدت بیشتری در اختیار کادر فنی باشند، قطعا در بازی های آینده عملکرد بهتری را از تیم ملی شاهد هستیم و می توانیم طلسم نرسیدن تیم ملی به فینال جام ملت های آسیا را بشکنیم. بازی با هنگ کنگ و همینطور بازی با ازبکستان برای امیر قلعه نویی که با کمبود بازی تدارکاتی مواجه است، توفیق اجباری محسوب می شود و کادر فنی تیم ملی می تواند اندیشه هایش را در این بازی ها محک بزند.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *