نظر مربیان تیم ملی فوتبال در مورد شرایط دیدار با ازبکستان

مربیان تیم ملی ایران قبل از سفر به تاشکند از قدرت بالای میزبان خود در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ صحبت کردند و ازبکستان را قدرتمند دانستند.

به گزارش خبرنگار مهر، کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران قبل از حرکت به سوی فرودگاه مهرآباد برای اعزام به تاشکند با خبرنگاران در حالی گفت و گو کردند که امیر قلعه نویی به دلیل درد کلیه نتوانست صحبت کند.
با این حال خداداد عزیزی مشاور سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به خبرنگاران در خصوص بازی با ازبکستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۰۲۶ گفت: بازی سختی خواهیم داشت که امیدوارم از آنجا دست پر برگردیم. ازبکستان تیم خیلی خوبی است که در کافا هم بازی کردیم روی تیم ایران فشار آوردند. امیدوارم بازیکنان ما مثل بازی‌های قبل بتوانند توانمندی‌های خود را نشان دهند. به نظر من اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها قهرمان شویم باید همه تیم‌ها را ببریم. آنجا کارمان سخت است ولی امید به پیروزی داریم.
مربی تیم ملی فوتبال در مورد جام ملت‌ها و جام جهانی گفت: به جام ملت‌ها خیلی خوش بین هستم و در مورد جام جهانی هم ۸ تیم صعود می‌کنند و اگر ما نرویم که خیلی نامردی است.
او درباره تصمیم مبهم انضباطی برای احمد نورالهی که منجر به کنارگذاشتن او از لیست شد تاکید کرد: یک سری مسائل انضباطی است که به خود سرمربی تیم ملی باز می‌گردد و او تصمیم می‌گیرد. ضمن اینکه علیرضا جهانبخش را نیز به دلیل مصدومیت نداریم که یکی از بازیکنان خوب ما هست و امیدوارم زود برگردد.
او درباره تأثیر چمن بد ورزشگاه آزادی روی مصدومیت جهانبخش گفت: این طور نبود. جهانبخش بازیکن سرعتی است و بازیکنان سرعتی هم طبیعتا همسترینگ می‌دهند که آسیب می‌زند.
آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی ایران نیز درباره مصدومیت جهانبخش تصریح کرد: او بازیکن خوبی است اما نفرات خوب دیگری هم در ترکیب داریم. با شرایطی که در اردوی تیم ملی حاکم است امیدوارم بتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.
وی در مورد شرایط تیم ملی ازبکستان، خاطرنشان کرد: ازبکستان تیم خیلی خوبی است و در سازماندهی دفاع و حمله شرایط مناسبی دارند. آنها به مراتب از هنگ‌کنگ قوی‌تر هستند. نقاط ضعف و قوت آنها را درآورده‌ایم و روی آنها کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.
مربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تیم‌هایی همچون ازبکستان و بحرین شبیه خود ما بازی می‌کنند. بازی سختی است و امیدوارم با بازیکنان فعلی برنده شویم. ازبکستان تیم دست و پا بسته‌ای نیست و باید با قدرت بازی کنیم.
رحمان رضایی دیگر عضو کادرفنی تیم ملی ایران نیز درباره دیدار دوم مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ گفت: نباید ازبکستان را حریف ساده ای بدانیم. آنها خیلی خوب بازی می‌کنند و می‌توانند فشار روی دروازه ما بیاورند. باید با تمام قدرت با آنها بازی کنیم چون می‌توانند کار را برایمان سخت کنند.
تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه سی ام آبان ماه ۱۴۰۲ مقابل ازبکستان در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در شهر تاشکند بازی می‌کند. ملی پوشان ایران در نخستین بازی خود چهار بر صفر هنگ کنگ چین را شکست دادند.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *