پلی لیست | نسلی برای امید، نسلی برای تاریخ سازی؛ مهم ترین دیدار شاگردان امیر قلعه نویی

پلی لیست؛ ارائه ای از رسانه طرفداری است که من، حسین باقرشاهی در آن لیست مهم ترین بازی های هفته را به انتخاب خودم معرفی می کنم…

همین حالا می توانید هشتمین قسمت از برنامه پلی لیست را تماشا کنید.
به گزارش طرفداری، من، حسین باقرشاهی هر شنبه با برنامه پلی لیست به دیدار شما می آیم. برنامه پلی لیست در راستای معرفی مهم ترین و جذاب ترین مسابقات یک هفته است.
البته همانطور که در جریان هستید، این پلی لیست فقط نظر شخصی من است و شما هم می توانید با گذاشتن کامنت، پلی لیست خودتان را معرفی کنید.
این شما و این هم پلی لیست من؛

روز پنجشنبه قرار است در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول، دربی کرمان بین تیم های مس کرمان و مس شهر بابک برگزار شود. نزدیک بودن دو تیم در جدول باعث شده این مسابقه حساس شود.
مردم کرمان می توانند آخر هفته تماشاگر این دربی باشند.
بدون شک مهم ترین حریف تیم ملی ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی، ازبکستان است و بازی در زمین حریف مهم ترین دیدار تیم ملی ایران در راه عبور از مرحله اول مقدماتی جام جهانی محسوب می شود.
باید دید روز سه شنبه تیم ملی بزرگسالان چه نتیجه ای را رقم خواهند زد.
تیم ملی نوجوانان ایران با کامبک بی نظیر مقابل برزیل، جام جهانی نوجوانان را شروع کرد و در نهایت به عنوان تیم سوم پا به رقابت های حذفی جام جهانی می گذارد و باید مقابل مراکش قرار بگیرد.
امیدواریم روز سه شنبه و پیش از بازی تیم ملی بزرگسالان، نوجوانان ایران تاریخ سازی کنند و ما را به نسل بعدی امیدوارتر بسازند.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *