کمیسیون اجتماعی درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت جلسه تشکیل می‌دهد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی از برگزاری جلسه‌ای در این کمیسیون با حضور تعدادی از اعضای حقوق‌دان شورای نگهبان و نماینده مجمع تشخیص مصلحت نظام جهت رسیدگی به ایرادات این ۲ نهاد به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در روز دوشنبه خبر داد.

حسین گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به اعاده طرح ساماندهی کارکنان دولت از سوی شورای نگهبان به مجلس و ایرادات وارده از سوی این شورا و همچنین هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام، جهت رفع این ایرادات ظهر روز دوشنبه ۲۹ آبان جلسه‌ای با حضور تعدادی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان، نماینده مجمع تشخیص و تعدادی کارشناسان در کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه «عمده موارد مورد نظر شورای نگهبان قبلاً رفع ایراد شدند و صرفاً چند ابهام از سوی این نهاد مطرح شده که قابل حل هستند»، اظهار کرد: دو ایراد از سوی مجمع تشخیص مصلحت درباره طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت  مطرح شده است که یکی مربوط به موضوع اسناد بالادستی و چابک سازی و کوچک سازی دولت است و دیگری موضوع بار مالی برای دولت است.
سخنگوی کمیسیون اجتماعی عنوان کرد: طبیعتاً پاسخ‌هایی برای ابهامات و ایرادات وارده به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت وجود دارد و که در جلسه ظهر دوشنبه کمیسیون مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.

همچنین ببینید

تصویری از شهید سید حسن نصرالله در کنار سرداران سلیمانی، احمد کاظمی و زاهدی

تصویری از شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، حاج احمد کاظمی و عماد مغنیه در کنار شهید سید حسن نصرالله مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *