آوار بر سر رئال: غیبت قطعی وینی در 13 بازی!

وینیسیوس که 75 روز دور از میادین خواهد ماند، حداقل 13 بازی رئال مادرید را از دست می‌دهد.

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت وینسیوس در بازی کلمبیا-برزیل شوک بزرگی به رئال‌مادرید بود. ستاره برزیلی در تمام دوران حضورش در رئال یک مصدومیت جدی داشت که او را نزدیک به سه ماه دور از میادین نگه داشت و به فصل 19-2018 بر می گشت؛ زمانی که او در بازی برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس مصدوم شد و با گریه زمین را ترک کرد.
فصل گذشته نیز او مصدومیتی 10 روزه داشت و توانست زود به میادین برگردد اما تا به اینجای فصل او دو مصدومیت جدی را تجربه کرده و این دومی او را دو ماه و نیم دور از میادین نگه خواهد داشت.
طبق ادعای رسانه‌های اسپانیایی، وینیسیوس در بهترین حالت 15 بهمن و برای بازی برگشت لالیگا مقابل اتلتیکو مهیا خواهد شد و همچنین رئال می‌تواند روی او برای بازی رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان نیز حساب کند.
وینی 13 و شاید 15 بازی (در صورت فینالیست شدن رئال در سوپرجام و رسیدن به دور بعد جام حذفی) رئال را از دست می‌دهد.
بازی‌هایی که او غیبت خواهد داشت، عبارتند از: کادیز، ناپولی، گرانادا، بتیس، یونیون برلین، ویارئال، آلاوس، مایورکا، بازی یک‌شانزدهم نهایی کوپا دل ری، سوپرجام اسپانیا، ختافه، آلمریا و لاس پالماس.
از مصدومان رئال تنها جود بلینگام و دنی سبایوس پس از فیفادی برمی‌گردند و آردا گولر، کاماوینگا، شوامنی، کپا، میلیتائو، کورتوا و وینیسیوس همچنان دور از میادین خواهند ماند.

همچنین ببینید

قرارداد نجومی بیرانوند آماده شد

بیرانوند هنوز قراردادی با تراکتور امضا نکرده اما طرفین به توافق رسیده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *