اصلی‌ترین گزینه‌های جانشینی وینیسیوس و کاماوینگا

دست کارلو آنچلوتی برای جانشینی وینیسیوس و کاماوینگا در ترکیب اصلی رئال چندان باز نیست و تنها می‌تواند روی دو نفر حساب کند.

به گزارش “ورزش سه”، فیفادی نوامبر برای رئال مادرید سیاه و تلخ بوده و تا همینجا باشگاه مادریدی دو ستاره‌اش را به دلیل مصدومیت برای هفته‌ها در اختیار نخواهد داشت.
ابتدا ادواردو کاماوینگا در تمرین فرانسه توسط عثمان دمبله مصدوم شد و باید بین هشت تا ده هفته دور از میادین بماند و سپس وینیسیوس بود که در بازی کلمبیا-برزیل مصدوم شد و او قطعا دو ماه و نیم نمی‌تواند رئال را همراهی کند. دو ضربه سخت و بزرگ برای کارلو آنچلوتی.
کاماوینگا بازیکنی چند پسته است که همیشه به کارلتو در مواقع حساس کمک می‌کرد و وینیسیوس نیز تازه به دوران اوجش برگشته بود و در بدترین زمان متوقف شد.
برای جانشینی این دو بازیکن، دست آنچلوتی چندان باز نیست. شوامنی هم یک‌ماه دیگر دور از میادین است و به این ترتیب راه برای ورود لوکا مودریچ به ترکیب ثابت باز می‌شود. مودریچ جای کاماوینگا را پر می‌کند و تونی کروس نیز هافبک دفاعی خواهد شد. در خط حمله نیز خوسلو جانشین وینیسیوس می‌شود.
کارلتو همچنین نیکو پاز جوان را هم دارد و حالا او بیشتر از قبل شانس نشان دادن توانایی‌هایش را خواهد داشت. این جوان آرژانتینی می‌تواند گزینه اول ورود به زمین در نیمه دوم باشد. بازی بعدی رئال پنجم آذر برابر کادیز خواهد بود.

همچنین ببینید

ایران لیگ ملت‌های والیبال را با شکست تمام کرد

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌ها برابر آلمان شکست خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *