پایان شایعات در مورد هافبک استقلال

با پایان رقابت‌های فصل بیست و سوم، تمرینات تیم‌های لیگ برتری نیز موقتا تعطیل شده تا فرصتی باشد برای استراحت بازیکنان تا بعد از یک فصل فشرده و فرسایشی برای فصل جدید خود را آماده کنند؛ این در حالی است که برخی از این دسته از بازیکنان قراردادشان با باشگاه‌هایشان به پایان رسیده و برای ماندن در تیم‌های خود یا باید خود تصمیم گیرنده باشند یا اینکه منتظر تصمیم کادرفنی باقی بمانند.

از آن دسته بازیکنانی که قراردادشان با تیم خود به پایان رسیده و در وضعیت نامشخص برای ادامه همکاری قرار دارند می‌توان به آرش رضاوند هافبک سالیان اخیر استقلال ی‌ها اشاره کرد. بازیکنی که انتقادهایی به عملکرد وی در فصل گذشته صورت گرفت؛ این در صورتی است که چندی پیش از قول رضاوند نقل قولی منتشر شده مبنی‌بر اینکه او اعلام کرده اولویتش تمدید قرارداد با استقلال بوده و هواداران در این خصوص نگران نباشند.  در این خصوص شنیده می‌شود رضاوند که بعد از پایان فصل فوتبالی استقلال راهی سفر شده است، به تازگی هیچ اظهارنظری درباره مسائل فوتبالی نداشته است؛ هرچند درخصوص آخرین وضعیت وی درباره ماندن یا جدایی از استقلال نیز هیچ چیزی هنوز قطعی نیست.

همچنین ببینید

خبر خوش برای والیبال ایران

ایران بعد از ۱۵ باخت پیاپی در لیگ ملت‌ها در آزمونی دشوار برابر آمریکا قرار خواهد گرفت و نکته حائز اهمیت برای ایران این است که خیال ملی‌پوشان برای ماندن در لیگ ملت ها فعلا راحت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *