پیام تبریک جلیلی به رئیس‌جمهور منتخب

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سعید جلیلی نامزد مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ با صدور پیامی به مسعود پزشکیان، انتخاب وی را به عنوان رئیس جمهور منتخب تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

پانزدهم تیر ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه‌های مردم سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.

اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

به آقای پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض می‌کنم و هم، چون گذشته وظیفۀ خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می‌دانم.

از میلیون‌ها رایی که خواهان استفاده از «یک جهان فرصت» برای «یک ایران جهش» بودند، تشکر می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم به پشتوانه نزدیک به ۱۴ میلیون رای شما، تمام تلاش و توان خود را بیش از گذشته، در جهت پشتیبانی از نقاط قوت و کمک به تصحیح خطا‌ها و رفع نقص‌ها در روند‌های جاری با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، علمی، صنفی و نخبگانی به کار خواهم بست.

اکنون وقت ایفاء «نقش پرشکوه هر ایرانی» با همدلی و هم بستگی ملی در جهت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

همچنین ببینید

تصویری از شهید سید حسن نصرالله در کنار سرداران سلیمانی، احمد کاظمی و زاهدی

تصویری از شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، حاج احمد کاظمی و عماد مغنیه در کنار شهید سید حسن نصرالله مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *