روزهای سخت مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی

بی شک مدافع و هافبک مصدوم پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می گذراند.

بی شک مدافع و هافبک مصدوم پرسپولیس روزهای سختی را پشت سر می گذراند.
به گزارش طرفداری، مرتضی پورعلی گنجی و یاسین سلمانی مدافع با تجربه و هافبک جوان پرسپولیس که با بدشانسی عجیبی به واسطه بازی در تیم های ملی بزرگسال و امید دچار مصدومیت شدند، روزهای سختی را پشت سر می گذارند.
هر دو بازیکن که از ناحیه رباط دچار پارگی شده اند، جراحی موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته اند اما زمان زیادی تا بازگشت به میادین فوتبال پیش روی آن هاست. دو بازیکنی که یحیی و هواداران پرسپولیس امید زیادی به درخشش آن ها داشتند و بی شک در تیم ملی نیز نقش ویژه ای می توانستند در جام ملتهای آسیا بازی کنند اما هر دو حالا باید در تنهایی و سکوت و با درد شدید تمرینات سخت فیزیوتراپی را تجربه کنند.
مرتضی پورعلی گنجی که در مدت زمان حضورش در تیم ملی و پرسپولیس فرصت نفس کشیدن به کمتر مهاجمی را می داد، روز قبل در تمرین حاضر شد تا روحیه بالایش را نشان دهد و یاسین سلمانی نیز که زودتر از حد تصور در پرسپولیس درخشیدن را آغاز کرد، این روزها در شمال فیزیوتراپی می کند و امیدوار است هرچه سریع تر این روزهای تلخ را به پایان برساند.
طبق اعلام کادر پزشکی پرسپولیس هر دو بازیکن طی ماه های اردیبهشت و خرداد سال پیش رو -1403- می توانند در تمرینات گروهی شرکت کرده و باید دید می توانند در بازی های پایانی فصل در میدان حاضر شوند یا نه.

همچنین ببینید

واکنش ماشاریپوف به استعفای نکونام از سرمربیگری استقلال

جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تیم استقلال گفت: وقتی گل اول السد وارد دروازه استقلال شد از نظر روحی دچار افت شدیم و همه چیز تغییر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *