مودریچ: رئال مادرید یک شیوه زندگیست؛ ما کاری انجام دادیم که هیچ باشگاهی موفق به انجام آن نشده است

لوکیتا خاطرات ۱۱ ساله خود در رئال مادرید را مرور کرده است

طرفداری | لوکا مودریچ دوران حرفه‌ای فوق العاده‌ای در رئال مادرید سپری کرده و با کهکشانی‌ها جام‌های بی شماری از جمله پنج لیگ قهرمانان بالای سر برده است. این هافبک کروات نگاهی به دوران خود در رئآل مادرید انداخته و اتفاقات گوناگون این ۱۱ سال را مرور کرده است.
در فصلی که می‌تواند آخرین فصل حضور مودریچ در رئال مادرید باشد، فوق ستاره کروات خاطرات خود را به عنوان یک مادریدیستا را مرور کرده و اعتقاد دارد که رئال مادرید نه تنها یک باشگاه بلکه یک شیوه زندگیست. او به کانال رسانه‌ای داخلی باشگاه گفت:
رئال مادرید برای من همه چیز است. این باشگاه بخشی از زندگی، خانواده من و یک شیوه زندگی است. من اهل کرواسی هستم و آنجا به دنیا آمدم، اما 11 سال است که اینجا هستم و احساس می‌کنم در خانه هستم. به خاطر همه چیزهایی که در بهترین باشگاه تاریخ فوتبال تجربه می‌کنم، سپاسگزارم.
با این پیراهن (پیراهنی که پس از ۲۵۰ بازی به مودریچ اهدا شد)، سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردیم. کاری که هیچ تیمی تا به حال انجام نداده بود. آن سال‌ها فراموش نشدنی بودند؛ سال‌های موفقیت بزرگ، لذت بردن از خودمان در کنار هم تیمی هایمان، سبک بازی و رقابتمان بودند.
شماره 300 را دوست دارم و این پیراهن نیز خاص است زیرا توپ طلا را بردم. بین پیراهن قبلی و این پیراهن من قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شدم. پس از آن یک جام جهانی باورنکردنی با کرواسی داشتم که باعث شد بزرگترین جایزه انفرادی فوتبال را به دست بیاورم. این رویایی بود که هرگز فراموش نمی‌کنم. این پیراهن به خاطر همه اینها جایگاه ویژه‌ای دارد.
مودریچ بخشی از تیم رئال مادرید بود که فوتبال اروپا را تحت سلطه خود درآورده بود و پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در سال 2022، کریم بنزما توپ طلا را به دست آورد.
پیراهنی که پس از ۴۵۰ بازی دارم نیز خاص است. گلزنی در سانتیاگو برنابئو حس خوبی دارد و من در آن بازی کاپیتان بودم. اما چیزی که به یاد دارم این است که کریم [بنزما] توپ طلای خود را به هواداران تقدیم کرد. من و زیدان آنجا بودیم و جام را به او دادیم. پس از آن در پیروزی مقابل سویا گلزنی کردم و شب فوق العاده‌ای بود.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *