کشف۴۰ میلیارد ریال محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵ هزار قلم محصولات آرایشی و بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بازار چهارسوق بزرگ تهران شدند.
وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در بازار تهران چهارسوق بزرگ کوچه صندوق سازان تخلیه و دپو شده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس در بازار توزیع می‌کند.
سرهنگ افشاری افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل انبار کالا بوده که در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده می‌کنند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع آرایشی و بهداشتی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است.
این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۲۴۵۰۲ عدد آرایشی و ۱۴۵۶ عدد لوازم بهداشتی تولید کشور چین بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولاً به انواع بیماری‌ها و امراض پوستی دچار می‌شوند. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

همچنین ببینید

اسامی کارگران فوتی‌ حادثه معدن طبس

اسامی فوتی‌های حادثه تلخ شرکت معدنجو طبس تا این لحظه اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *