پولادگر: روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌های تحت سرپرستی را آغاز کرده‌ایم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه روند برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که تحت سرپرستی اداره می‌شوند آغاز شده است، گفت: برگزاری انتخاباتی که شرایط برگزاری نداشتند در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، سید محمد پولادگر در حاشیه راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه، اظهار کرد: به دنبال اقدامات ظالمانه رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه و کشتار بی رحمانه‌ای که صورت داده‌اند، قهرمانان کشور در قالب مصاحبه و بیانیه اقدام کردند و امروز آحاد جامعه ورزش با حضور وزیر ورزش و جوانان در رابطه با اقدامات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی، اعلام انزجار می‌کنند.
وی ادامه داد: همه مردم جهان باید چهره پلید این رژیم را ببینند و اتفاقاتی که در چند هفته و چند ماه اخیر رخ داده نشانگر آن است که رژیم صهیونیستی پرده از چهره غیرانسانی خود برداشته و همه مردم دیدند چه اتفاقاتی رخ داد. اعتراضات به این رژیم از جوامع کشورهای اسلامی فراتر رفته چرا که فاجعه انسانی رخ داده است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان بیان کرد: کودکان معصوم ترین افراد روی کره خاکی هستند و زمانی که کار یک رژیم به جایی برسد که کودکان را به قتل برساند در نهایت پلیدی و پستی قرار دارد. باید جامعه جهانی یک صدا نابودی این رژیم منحوس را طلب کنند و همگی روزی را شاهد باشیم که این رژیم نابود شده است.
پولادگر در مورد رایزنی وزارت ورزش و جوانان برای تحریم هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی در رویدادهای بین‌المللی، عنوان کرد: این رایزنی ها صورت گرفته و برخی فدراسیون‌ها با فدراسیون‌های جهانی مکاتبه کرده و درخواست حذف تیم‌های این رژیم را از میادین بین المللی خواستار شده‌اند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌هایی که تحت سرپرستی اداره می‌شوند، گفت: انتخابات را شروع کرده‌ایم و آن‌هایی که شرایط برگزاری نداشتند و به طور مثال استعلامات آن‌ها انجام نشده در حال انجام است.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *