بن ناصر: هرگز مانند چالهان اوعلو به اینتر نمی روم؛ وزن باشگاه و پیراهن میلان را حس می کنم

هافبک الجزایری روسونری به دلیل احترام زیادی که برای این تیم قائل است هرگز به نراتزوری نمی‌پیوندد

طرفداری | اسماعیل بن ناصر در مورد انتقال خود به میلان، تنش‌های دربی دلامادونینا و انتقال غیرمنتظره هاکان چالهان اوعلو به اینتر صحبت کرده است. این هافبک 25 ساله الجزایری در دقیقه 18 شکست 2-0 روسونری مقابل اینتر در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ماه مه، از ناحیه زانو آسیب دید و از آن زمان از میادین دور بوده است.
بن ناصر پس از مصدومیت شدید خود تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان روی ریکاوری خود کار می‌کند. او اخیراً به تمرینات میلان بازگشته است و امیدوار است در هفته‌های آینده به میادین بازگردد. بن ناصر در مصاحبه‌ای با Instant Foot، درباره علاقه میلان در سال ۲۰۱۹ صحبت کرد. او گفت:
علاقه زیاد آنها را دیدم، بنابراین بدون اینکه به قرارداد یا پول فکر کنم به پروژه آنها گوش دادم. ایجنتم به من گفت که آنها تیمی بودند که بیشتر از همه مرا می‌خواستند و با پیوستن به میلان تصمیم درستی گرفتم. جام ملت‌های آفریقا به این انتقال کمک کرد اما پیش از آن با میلان صحبت‌هایی شده بود. ماسارا پیش از دیدار نیمه نهایی با من تماس گرفت و به زبان فرانسوی صحبت کرد، پاسخ دادم که اول جام را می‌برم و پس از آن به میلان می‌آیم. می‌توان تاریخ این باشگاه و وزن این پیراهن را حس کرد. من عاشق میلان هستم و به همین دلیل همیشه همه توانم را در زمین می‌گذارم.
به آمار ضعیف خود مقابل اینتر نگاه نمی‌کنیم و برای هر مسابقه به خوبی آماده می‌شویم. در آخرین بازی مقابل اینتر آنجا نبودم، اما قبل از بازی با هم تیمی‌هایم و مربی صحبت کردم و می‌دانم که آنها همه توان خود را به کار گرفتند. شاید برخی از بازیکنان در زمان خاصی از مسابقه خسته تر بودند و شاید اینتر از برخی جهات قوی تر باشد. آنها همیشه زود به گل می‌رسند و این جنبه‌ای است که باید روی آن کار کنیم.
چیزی نمی‌دانستم و در آخرین لحظه متوجه شدم که اریکسن بیمار شد. هاکان می‌خواست در میلان بماند، نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. شاید به توافق نرسیدند. ما با هم دوست هستیم، اما در زمین با حریف هیچ دوستی وجود ندارد، به خصوص در دربی. من به انتخاب او احترام می‌گذارم، اما وقتی در مورد آن انتقال خواندم، نمی‌توانستم باور کنم او چنین کاری کرده است. شخصا برای میلان آنقدر احترام زیادی قائل هستم که نمی‌توانم این گونه رفتار کنم. اینتر می‌تواند هر چیزی که می‌خواهد به من پیشنهاد دهد، اما این اتفاق نمی‌افتد. این بدان معنا نیست که تمام دوران حرفه‌ای خود را در میلان می‌مانم، اما مطمئنا هرگز به اینتر نخواهم رفت.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *