خانم دزد شیاد پسر از آب در آمد / شگردی که در شیراز لو رفت

حوادث رکنا: 2 سارق که در نقش مامور اقدام به سرقت می کردند توسط پلیس اقلید دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ لطف‌اله محمدی فرمانده انتظامی شهرستان اقلید روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: در پی خبر دریافتی از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر جعل عنوان تحت پوشش مامورین بهداشت، بلافاصله مامورین کلانتری مرکز به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: ۲ سارق، یکی از آنها مذکر اما با البسه زنانه تحت عنوان مامور بهداشت وارد منزل احدی از شهروندان می شوند و صاحبخانه را مورد ضرب و جرح قرار می دهند.
محمدی تصریح کرد: با توجه به سر و صدای صاحبخانه و تماس همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام می‌شوند.
فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه در این هنگام یکی از سارقین دستگیر و دیگری اقدام به فرار می‌کند، گفت: با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات و اقدامات فنی، ماموران انتظامی در کمتر از ۴۸ ساعت سارق دوم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و یک عدد شوکر، دستکش، لباس زنانه و اسپری دفاع شخصی از وی نیز کشف کردند.
فرمانده انتظامی اقلید با اشاره به اینکه متهمین با اعمال مجرمانه سرقت ، سوء استفاده از عناوین دولتی و ضرب وجرح به مقام قضایی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: هنگام مراجعه ماموران ادارات خدمات رسان مانند آب، برق، گاز، بهداشت و حتی ماموران انتظامی، حتما از آنها کارت شناسایی و حکم ماموریت خواسته و بدون احراز هویت، درب منزل را به روی آنها باز نکنند و موضوعات مشکوک را بلافاصله برای بررسی به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

همچنین ببینید

این استان‌ها عصبانی‌ترین مردم کشور را دارد

دیدن صحنه های نزاع و درگیری در خیابان برای هیچ کدام از ما صحنه های عجیب و غریبی نیست. دست به یقه شدن افراد در خیابان به بهانه های مختلف از نبود جای پارک گرفته تا ترافیک های سرسام آور و حتی گاهی نوع نگاه کردن افراد به همدیگر هم بهانه کلی زد و خورد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *