بحران مدافع چپ، بزرگترین مشکل تیم ملی انگلیس برای یورو 2024

توموری که برای بازی با ایتالیا از لیست تیم ملی انگلیس کنار گذاشته شده بود، در مقابل مالت برای اولین بار در پست مدافع چپ به میدان رفت

با مصدومیت بن چیلول و لوک شاو، گرت ساوتگیت انتخاب‌های زیادی برای سمت چپ خط دفاع ندارد.
طرفداری | به گزارش مت لاو از تلگراف؛ بحران مدافع چپ تبدیل به بزرگترین مشکل تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو 2024 شده است. گرت ساوتگیت با توجه به مصدومیت‌های متعدد لوک شاو و بن چیلول، نمی‌تواند روی بازیکنان منچستریونایتد و چلسی حساب باز کند. در حالی که شاو از جام جهانی قطر تا کنون سه بار برای سه‌شیرها به میدان رفته، چیلول طی دو سال اخیر تنها در دو بازی حضور داشته است. به نظر می‌رسید لوی کولویل که در فصل جاری مقطعی برای چلسی در پست مدافع چپ به میدان رفت یکی از گزینه‌های ساوتگیت باشد اما با توجه به غیبت این بازیکن، سرمربی انگلیس فیکایو توموری را مقابل مالت یک نیمه در سمت چپ امتحان کرد. حضور توموری راست پا در پست دفاع چپ باعث غافلگیری عده زیادی شد.
توموری هرگز در دوران ورزشی خود چنین تجربه‌ای نداشت. مدافع میلان طی 45 دقیقه کاری به جز دریافت یک کارت انجام نداد و در ادامه کایل واکر جایگزین او شد. ریکو هنری از برنتفورد و درن برن از نیوکاسل نیز در حال حاضر با وجود این که در بین گزینه‌های ساوتگیت نیستند، با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند. در حالت ایده آل، ساوتگیت قصد دارد در نیم فصل دوم به شاو و چیلول فرصت بازگشت بدهد اما در صورتی که بحران مدافع چپ انگلیس از بین نرود، سه‌شیرها که از فولبک‌ها به عنوان بازی‌ساز استفاده می‌کنند، مشکل بزرگی برای یورو 2024 آلمان خواهند داشت.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *