تونل زمان؛ ۲۶ آبان ۱۳۹۳ خبرورزشی‌گردی| جاسوس پرسپولیس از تمرین استقلال بیرون شد/ فیلم‌های گرفته‌شده از تمرین استقلال را پاک کردند!

همواره در آستانه بازی‌های استقلال و پرسپولیس حساسیت روی تمرینات این دو تیم بیش‌تر می‌شود.

استقلال و پرسپولیس پاییز سال ۱۳۹۳ باید بازی رفت خود در لیگ چهاردهم را برگزار می‌کردند و به همین خاطر از اواخر آبان ماه قضیه فوق‌العاده برای هر دو تیم جدی شده بود و تحت هیچ شرایطی نمی‌خواستند در این مورد برابر یکدیگر کم بیاورند.
اتفاقا پیرامون همین مسئله اتفاقی سر تمرین استقلال به وقوع پیوست که روز ۲۶ آبان سال ۱۳۹۳ در خبرورزشی منتشر شد. از قرار معلوم یک روز قبل از انتشار خبر مذکور هنگامی که استقلال مشغول تمرین در زمین کمپ ناصر حجازی بود، یک نفر در جمع تماشاگران با استفاده از دوربین دیجیتال مشغول تصویربرداری بود و همزمان با تلفن همراهش نیز صحبت می‌کرد. رفتار او باعث تعجب و کنجکاوی گروهی از تماشاگران استقلال شد و ناگهان یک نفر از میان هواداران فریاد زد:او استقلالی نیست و جاسوس پرسپولیس است و آمده تا اطلاعات تیم ما را در اختیار حریف بگذارد!
نکته جالب توجه اینجا بود که شخص مورد نظر ابتدا برای هواداران توضیح داد اما وقتی دید حریف خشم آن‌ها نمی‌شود به سرعت از کمپ حجازی خارج شد. در این میان یکی از طرفداران استقلال خودش را به فرد مورد نظر رساند، دوربین او را گرفت و تمام فیلم‌های ضبط‌شده را از روی آن پاک کرد!

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *