ستاره فرانسوی در شرق آسیا شیر نیست!

سه پاس گل در ده بازی تنها دستاورد بافی تمبی گومیس مهاجم مطرح تیم کاوازاکی ژاپن است.

به گزارش ورزش سه بافی تمبی گومیس که روزگاری حضورش در ترکیب اصلی الهلال تن رقبا را به لرزه می‌انداخت فصل بسیار کم فروغی را در کاوازاکی ژاپن سپری کرده است. مهاجم فرانسوی و ۳۸ ساله که سابقه باز کردن دروازه استقلال و پرسپولیس با پیراهن الهلال را هم داشت. تا اینجای فصل در ۱۰ دیدار برای کاوازاکی به میدان رفته که تنها موفق به ثبت ۳ پاس گل شده و در به ثمر رساندن گل و تکرار شادی گل منحصر به فردش ناکام بوده است.
این در حالیست که او یکی از برترین گلزنان تاریخ لیگ قهرمانان آسیا با ۲۱ گل زده می‌باشد اما تا اینجای فصل یکی از بی سروصداترین فصول دوران بازیگری‌اش را پشت سر گذاشته است.
مهاجم سابق مارسی فرانسه، سابقه حضور در تیم‌های الهلال، گالاتاسرای و سنت اتین را نیز در کارنامه دارد. او یکی از بهترین دوران فوتبالی‌اش را در تیم الهلال به مدت ۴ سال سپری کرد و به قهرمانی‌های مختلف و همچنین چندین کفش طلا از جمله فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن آبی پوشان شهر ریاض رسید.
با توجه به عملکرد او تا اینجای فصل به نوعی می‌توان گفت این مهاجم تنومند به آخرین سال‌های دوران فوتبالش رسیده و کم کم باید آماده آویختن کفش‌هایش شود.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *