لیگ فوتبال امارات تهاجمی‌تر از همیشه

دانیل بسا، بازیکن ایتالیایی- برزیلی اتحاد کلبا، در بین موقعیت‌سازترین بازیکنان لیگ حرفه‌ای امارات قرار گرفته است.

به گزارش ورزش سه، لیگ حرفه‌ای امارات از پنجشنبه هفته آینده پس از 18 روز وقفه به دلیل برگزاری رقابت‌های تیم‌های ملی، دوباره از سر گرفته می‌شود. تاکنون هفت هفته از مسابقات ادنوک لیگ امارات برگزار شده که در طور این مسابقات، بازیکنان زیادی در ترکیب تیم‌های خود درخشیدند و با گلزنی و ایجاد موقعیت برای هم‌تیمی‌های خود تاثیرگذار ظاهر شدند.
در این هفت هفته، 173 گل در 49 به ثمر رسیده و نیکلاس خیمنز، بازیکن الوصل، با 5 پاس گل، بیشترین تعداد پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. همچنین الخاندرو پوزوئلو (الجزیره)، محمد اوادالله (خور فکان) و آلخاندو رومرو و عمر آتزلی (بازیکنان العین) نیز بازیکنانی هستند که سه پاس گل داده‌اند و در‌ رده دوم برترین پاسورها قرار دارند.
بیشترین موقعیت‌آفرینی در لیگ امارات توسط آلخاندو رومرو ثبت شده که که 26 موقعیت ایجاد کرده و پس از او گاستون سوارز، بازیکن بنی یاس، قرار دارد که 21 موقعیت گلزنی به تیمش داده است. همچنین نیکلاس خیمنز 19 موقعیت، عادل تاعرابت (النصر) 19 موقعیت و دانیل بسا (اتحاد کلبا) 18 موقعیت گل برای تیم‌هایشان ایجاد کرده‌اند.
لیگ حرفه‌ای امارات با برگزاری دیدارهای روز پنجشنبه هفته آینده با بازی البطائح و شارجه از سر گرفته می‌شود و سپس سایر مسابقات در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار خواهند شد. شنبه دیدار حتا با بنی یاس، الوحده با الامارات و الجزیره با الوصل برگزار می‌شود و یکشنبه نیز اتحاد کلبا با النصر، خور فکان با عجمان و شباب الاهلی با العین دیدار می‌کنند.
در حال حاضر الوصل با 17 امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به شباب الاهلی در رده اول قرار دارد و العین نیز رده سوم را به خود اختصاص داده است. اتحاد کلبا نیز با کسب 7 امتیاز از 7 مسابقه در رده یازدهم جدول ایستاده است.

همچنین ببینید

تخلف پرسپولیس رو شد

تحقیقات فدراسیون ثابت می کند که درباره مهاجم خارجی پرسپولیس تخلف صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *