ساختار ماسونری

یک پیش‌بینی جدید و دقیق درباره بازار مسکن تا پایان سال

اقتصاد 100- در قالب طرح نهضت ملی مسکن دو میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی به مرحله ساخت رسیده است. همچنین آمار افتتاحات گویای آن است دولت سیزدهم تا کنون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را به مردم تحویل داده که شامل طرح‌های مسکن مهر، اقدام ملی و نهضت ملی مسکن است.

بیشتر بخوانید »

یک خبر خوش برای کارگران

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف ۵ سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از ۵ سال باید دائمی شود.

بیشتر بخوانید »

قدرت ایران موجب عقب‌نشینی آذربایجان شد

با وجود افزایش فشار ایران در یکی دوسال اخیر، به نظر می‌رسد، آذربایجان از احداث کریدور زنگه‌زور صرف‌نظر کرده است. علاوه براین، عملیات اخیر ایران در پاسخ به اسرائیل در این انصراف نیز بی‌تاثیر نبوده است.

بیشتر بخوانید »

حقوق اداره کار متاهلین با ۲ فرزند در سال ۱۴۰۳

حداقل دستمزد کارگران در سیصد و بیست و نهمین نشست شورای عالی کار با افزایش ۳۵.۳ درصدی به میزان ۸ میلیون و ۲۰۸ هزار تومان تعیین شد. بر اساس آخرین اخبار می‌توان به موارد زیر درباره حقوق سال ۱۴۰۳ اشاره کرد:

بیشتر بخوانید »

فرصت خوب برای سرمایه‌گذاری؛ زمان خرید طلا رسید؟

یک کارشناس بازار طلا می‌گوید: در حال حاضر قیمت طلا اصلاح خوبی انجام داده است؛ به خصوص طلای آبشده آرام آرام دارد حباب منفی می‌گیرد؛ بنابراین کسانی که قصد خرید دارند می‌توانند پله‌ای خرید کنند.

بیشتر بخوانید »