مشکل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی با حمایت دادگستری استان ایلام رفع شد

مدیرعامل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی گفت: مشکلات شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی طی گذشت مدت‌زمان ۵ ماه با حمایت دادگستری استان ایلام رفع شد و به زودی فعالیت کامل شرکت آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، علی هواسی مدیر عامل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی، درباره اقدامات دادگستری استان ایلام به منظور حمایت ازاین واحد تولیدی، اظهار کرد: برای راه اندازی شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی با اختلافات متعددی اعم از حوزه اقتصادی استان و واحد‌های صنعتی مواجه بودیم بنابراین این موضوع را در فروردین ماه امسال با رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و معاون دادستان استان ایلام مطرح کردیم که مقرر شد مشکلات در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان مطرح شود.

وی افزود: پس از برگزاری جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی‌های لازم برای رفع مشکلات صورت گرفت در نهایت یک مدت زمان ۶ ماهه برای راه اندازی اولیه شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی تعیین شد و طی گذشت ۵ ماه توانستیم مکان مدنظر شرکت را تکمیل و اقدامات اولیه را انجام دهیم.

هواسی بیان کرد: با حمایت دادگستری استان ایلام در مدت زمان ۵ ماه مشکل این واحد تولیدی رفع شد و درحال حاضر مواد اولیه مورد نیاز شرکت را تامین کرده ایم و تا ۱۰ روز آینده فعالیت کامل شرکت آغاز می‌شود. نیروی انسانی بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار می‌شوند.

مدیر عامل شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی گفت: شرکت تولید پالت و سبد پلاستیکی با استفاده از فناوری‌های جدید پلاستیک‌های جمع آوری شده را در چند رنگ جداسازی می‌کند سپس آن‌ها را شست‌وشو داده و خشک می‌کند و بعد از این فرایند پلاستیک‌ها تبدیل به مواد اولیه برای سبد میوه، پالت پلاستیکی پتروشیمی، نایلون زباله و وسایل پلاستیکی دیگری می‌شود.

همچنین ببینید

تصویری از شهید سید حسن نصرالله در کنار سرداران سلیمانی، احمد کاظمی و زاهدی

تصویری از شهیدان سپهبد قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، حاج احمد کاظمی و عماد مغنیه در کنار شهید سید حسن نصرالله مشاهده می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *