نقد و بررسی سریال Wednesday

اکثر افرادی که با خانواده آدامز آشنایی داشتند، برای این سریال خیلی هیجان‌زده بودند. ترکیب استایل گاتیک خانواده آدامز با سبک کارهای تیم برتون، قلب تمام طرف‌داران سریال‌های ترسناک و جنایی را به تپش درمی‌آورد. اما نمی‌توان گفت که این سریال تمام محبوبیت خود را مدیون نام تیم برتون و خانواده آدامز است.

درگذشته سریال‌ها و فیلم‌های زیادی درباره خانواده آدامز ساخته شده و بازیگر نقش ونزدی اکثر اوقات به‌خوبی توانسته از پس نقش این دختر مرموز بربیاید. اما بازیگر نقش اول این سریال یعنی “جنا اورتگا” (اسم واقعی ونزدی) یک قدم فراتر از تمامی بازیگران نقش ونزدی رفته است.

بازی بسیار زیبای جنا در این فیلم، یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به معرفی سریال ونزدی، نقد و بررسی شخصیت‌های آن و اسم بازیگران ونزدی بپردازیم.

معرفی سریال ونزدی، شروع داستان ونزدی در نورمور

داستان با یک صحنه شروع می‌شود که تقریبا یک شناخت کلی درباره شخصیت ونزدی به بیننده می‌دهد. ونزدی هنگام ورود به مدرسه قدیمی خود، متوجه می‌شود که برادر کوچکش یعنی پاگزلی مورد آزار و اذیت برخی از قلدرهای مدرسه قرار گرفته است.

با وجود این که پاگزلی اسم شاگردهایی که به او حمله کرده بودند را نمی‌دانست، اما ونزدی با لمس کردن او توانست گذشته را دیده و آن‌ها را شناسایی کند. پس از شناختن دانش‌آموزان مهاجم، ونزدی با انداختن ماهی پیرانا داخل استخر آب درس خوبی به آن‌ها می‌دهد.

تا اینجای کار سریال به‌خوبی توانسته شخصیت ونزدی را تا حدودی به بیننده‌ها نمایش بدهد. اولین نکته این است که ونزدی قدرت دیدن گذشته یا آینده یک چیز با لمس آن را دارد. دوم این که تا حدود زیادی به برادر خود اهمیت داده و با وجود این که همیشه سعی دارد عبوس و گرفته به نظر بیاید؛ اما به عزیزان خود اهمیت داده و از آن‌ها دفاع می‌کند.

این اتفاق باعث اخراج ونزدی از مدرسه معمولی خود می‌شود. خانواده آدامز وقتی می‌بینند که دختر آن‌ها در هیچ مدرسه معمولی ای دوام نمی‌آورد؛ تصمیم می‌گیرند تا او را به مدرسه افراد طرد شده و هیولاها بفرستند. این مدرسه که نورمور نام داشت جایی بود که خود گومز و مورتیشیا آدامز در آن درس خوانده بودند و با هم آشنا شده بودند.

در این نقطه از سریال با جنبه دیگری از شخصیت ونزدی آشنا می‌شویم. این دختر جوان اصلا دوست ندارد در نورمور ماندگار شود. در واقع او چیز زیادی از این مدرسه نمی‌داند و نمی‌خواهد شانسی به آن بدهد.

تنها این موضوع که مادر او قبلا به‌نوعی ملکه این مدرسه محسوب می‌شد، برای ونزدی کافی است تا از آن متنفر شود. در همان قسمت اول سریال ونزدی و صحنه‌های ابتدایی متوجه می‌شویم که ونزدی دوست ندارد شبیه مادر خود باشد و پا جای پای او بگذارد.

عکس ونزدی

هنر پیشه های ونزدی چه کسانی هستند

جنا اورتگا:وندزدی آدامز
کاترین زتا جونز:مورتیشیا آدامز
لوئیس گازمان:گومز آدامز
کریستینا ریچی:خانم تورنهیل
اما مایرز:انید سینکلر
فرد آرمیسن:عمو فستر
گوندولین کریستی:لاریسا ویمز
ریکی لیندهوم:دکتر والری کینبات
پرسی هاینس وایت:خاویر تورپ
جوی ساندی:بیانکا بارکلی
جیمی مک شین:کلانتر دونوان گالپین
جورجی فارمر:آژاکس پتروپولوس
جانا دیاس واتسون:دیوینا تامی
ارل جنکینز:شهردار واکر
الیور واتسون:کنت

نقد و بررسی سریال ونزدی، معرفی تینگ- Thing Wednesday

نقد و بررسی سریال ونزدی، معرفی تینگ – Thing

در همان قسمت اول سریال، یکی از اعضای معروف و مرموز خانواده آدامز وارد داستان می‌شود. مورتیشیا و گومز، تینگ را که یک دست بدون بدن است به نورمور می‌فرستند تا همراه ونزدی باشد. حضور تینگ در نورمور خیلی زیاد از چشم ونزدی دور نمانده و او در همان ابتدای داستان تینگ را گیر می‌اندازد.

تینگ در سریال ونزدی در ابتدا یک دست بدون بدن ترسناک به نظر می‌رسد. اما با گذشت تنها چند دقیقه از معرفی این شخصیت، متوجه شخصیت شاداب و لطیف تینگ می‌شویم. تینگ یکی از اعضای خانواده آدامز بوده است و علاقه زیادی به ونزدی دارد. کسی از گذشته تینگ و این که این دست از کجا آمده است خبر ندارد. اما در هر صورت تینگ یکی از نزدیک‌ترین دوستان ونزدی بوده و حاضر است تا هر کاری برای او بکند.

برخلاف ظاهر تینگ که شبیه دست یک هیولاست؛ او روحیه حساسی داشته و به تمیزی ناخن و نرمی و لطافت پوست خود اهمیت زیادی می‌دهد. حتی در قسمت اول، زمانی که ونزدی او را گیر می‌اندازد؛ به تینگ می‌گوید: ” واقعا فکر کردی بوی لوسین دست مورد علاقه‌ات را تشخیص نمی‌دهم؟” همین جمله به بیننده اطلاع می‌دهد که تینگ بیشتر از یک دست زمخت ترسناک، یک شخصیت حساس و بسیار مهربان است که به‌ظاهر خود اهمیت می‌دهد.

تینگ‌ خیلی زود با اینید دوست شد و این دو شخصیت همراه هم به لاک زدن و درد و دل کردن مشغول شدند. تینگ در کل طول داستان یک دست اضافی برای ونزدی محسوب می‌شد و در واقع می‌توان گفت که همین دست کوچک، در کنار ونزدی، یکی از شخصیت‌های اصلی سریال ونزدی بود.

او حتی برای خود ونزدی که سعی داشت سرد و خشن به نظر برسد خیلی عزیز و مهم بود. این موضوع را می‌توان در قسمتی که تینگ در حال مرگ است و ونزدی برای او گریه می‌کند به‌خوبی مشاهده کرد.


Enid Sinclair

معرفی سریال ونزدی، معرفی اینید – Enid Sinclair

یکی دیگر از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و بسیار بانمک سریال ونزدی، شخصیت اینید است. اولین دانش‌آموزی که ونزدی هنگام ورود به مدرسه با او آشنا شد، هم اتاقی او، اینید بود. اینید یک گرگینه با روحیه بسیار لطیف بود که در همان قسمت اول به بیننده معرفی شد.

به‌محض ورود ونزدی به اتاق مشترکش با اینید، متوجه می‌شویم که او چقدر با ونزدی متفاوت است. تمام اتاق پر از عروسک‌های نرم رنگی‌رنگی بوده است و حتی شیشه پنجره با طلق‌های رنگی پوشیده شده تا نور اتاق مانند رنگین‌کمان باشد.

اینید به‌محض دیدن ونزدی کمی از تفاوت ظاهری او متعجب شد؛ اما در همان ابتدای آشنایی مشخص شد که این تفاوت برای او اصلا آزاردهنده نیست. شاید در اولین نگاه برای برخی از بیننده‌ها اینید یکی از شخصیت‌های لوس و بدجنس فیلم‌های نوجوانی به نظر برسد. از آن دسته دخترهایی که درباره  بقیه شایعه‌پراکنی می‌کند و به دنبال جلب‌توجه است. اما خیلی زود متوجه می‌شویم که اینید چقدر دوست‌داشتنی و مهربان است.

بررسی شخصیت ایند در ونزدی

اینید از شخصیت های ونزدی روحیه بسیار لطیفی داشته و از اکثر چیزها می‌ترسد. او هنوز نمی‌تواند گرگینه کامل شود و تنها چیزی که از نژاد گرگینه‌ها دارد؛ ناخن‌های تیزش است. وقتی ونزدی داستان‌های ترسناک تعریف می‌کند از حال می‌رود. نمی‌تواند به مکان‌های ترسناک و تاریک برود. عاشق عروسک‌های پلیشی و رنگی‌رنگی است و دوست دارد تا یک داستان عاشقانه را با پسر موردعلاقه خود شروع کند.

اما اینید با وجود این روحیه لطیف و ترسو بودن، همیشه سعی می‌کند تا برای دوستانش در دسترس باشد. زمانی که برای کشف ماهیت هیولا به خانه خانواده گیتس رفته بودند، با وجود این که ترسیده بود و می‌توانست فرار کند؛ اما برای ونزدی صبر کرد تا او هم بیاید. هنگامی که فهمید تینگ تقریبا مرده بود؛ برگشت به اتاق مشترکش با ونزدی تا حواسش به آن‌ها باشد. در آخر هم وقتی که فهمید هیولا ونزدی را ربوده بی‌درنگ برای نجات او رفت.

اینید با این که یکی از لطیف‌ترین و ترسوترین شخصیت‌های داستان بود، با شنیدن این که دوستش در خطر است سریعا به گرگینه تبدیل شد. او حتی آن‌قدری به دوستش اهمیت می‌داد که توانست با وحشتناک‌ترین هیولای نورمور و قوی‌ترین شخصیت داستان مبارزه کند. در طول این جنگ برنده شد و توانست ونزدی را نجات بدهد. تنها چند قسمت کافی است تا بیننده متوجه شود که اینید چه شخصیت مهربان و فداکاری دارد.


معرفی شخصیت زیویر-ezgif maker

معرفی سریال ونزدی، معرفی شخصیت زیویر- ezgif maker

در همان اولین قسمت با زیویر آشنا می‌شویم. او به‌عنوان دوست پسر قبلی بیانکا به بیننده معرفی شده و احتمالا هنگام معرفی زیویر اکثر بیننده‌ها حس کنند که او شخصیت خیلی مهمی نیست. اما از قسمت دوم به بعد، زیویر به یکی از شخصیت‌های اصلی تبدیل می‌شود. زیویر در همان قسمت‌های ابتدایی جذب اخلاق خاص و صداقت رفتاری ونزدی شده و کم‌کم عاشق او می‌شود.

قدرت اصلی زیویر این است که می‌تواند نقاشی‌های خود را زنده کند؛ هرچند که این نقاشی‌ها با یک ضربه تبدیل به خاک می‌شوند. اما او یک قدرت دیگر از پدر خود هم به ارث برده است. پدر زیویر قدرتی شبیه به قدرت ونزدی آدامز داشته و یک پیش‌بین است.

این قدرت تنها تا حدودی از پدرش به او ارث رسیده بود. قدرت پیش‌بینی زیویر در حدی نبود که بتواند تصاویر را واضح ببیند. او تنها در خواب‌های خود تصاویری از گذشته و آینده را می‌دید و آن‌ها را نقاشی می‌کرد. همین موضوع هم باعث شد تا ونزدی به او شک کند.

بررسی شخصیت زیویر از بازیگران فیلم ونزدی

با وجود این که زیویر در تمام طول سریال سعی داشت تا به ونزدی نزدیک شده و از او مراقبت کند؛ اما ونزدی خیلی نمی‌توانست به زیویر اعتماد کند. دلیل اصل آن هم نقاشی‌های زیویر از هیولای داستان است.

زیویر این هیولا و کارهایی که در آینده می‌کرد را در خواب‌های خود می‌دید و خواب‌ها را به تصویر می‌کشید. ونزدی زمانی که این نقاشی‌ها را دید، به زیویر شک کرد و تقریبا مطمئن شد که هیولا همان زیویر است.

شخصیت زیویر در ونزدی جوری طراحی شده است که بیننده را کمی گیج می‌کند. بیننده مدام درگیر این می‌شود که آیا زیویر واقعا هیولاست یا این که شک ونزدی به او بی‌پایه است. روند داستان خیلی ماهرانه به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که ذهن بیننده را از سرنخ‌های واقعی به سمت سرنخ‌های ساختگی علیه زیویر سوق می‌دهد.

اما در یک نگاه کلی می‌توان گفت که شخصیت زیویر یک شخصیت پخته و بسیار دوست‌داشتنی است. پسری که با وجود مشکلات زیاد و فشارهایی که بر دوش اوست؛ سعی می‌کند تا همیشه به همه و مخصوصا ونزدی کمک کند.


نقد و بررسی سریال ونزدی، مدیر ویمز – Larissa Weems

در معرفی سریال ونزدی، اگر بخواهیم مدیر ویمز را به یک شخصیت معروف دیگر تشبیه کنیم؛ باید بگوییم که داستان او تا حدودی شبیه پروفسور اسنیپ در هری پاتر است. مدیر ویمز اولین شخصیت سریال از مدرسه نورمور است که با او آشنا می‌شویم.

در همان ثانیه اول حضور مدیر ویمز در سریال، متوجه می‌شویم که این مدیر با پدر و مادر ونزدی گذشته‌ای داشته است. با این که خیلی این گذشته معلوم نیست، اما از رفتار نه‌چندان دوستانه مدیر ویمز می‌شود نتیجه گرفت که این رابطه خیلی هم دوستانه نبوده است.

در طول داستان اکثر بیننده‌ها از مدیر ویمز متنفر می‌شوند. درست مانند شخصیت پروفسور اسنیپ در هری پاتر، ویمز هم طوری به نظر می‌آید که گویا تنها به مدرسه و اعتبار خود اهمیت می‌دهد و قصد دارد تا مانع ونزدی از رسیدن به حقیقت بشود.

اما در انتهای داستان مشخص می‌شود که ویمز تمام این مدت تنها سعی داشته است که مدرسه و شاگردانش، از جمله ونزدی را نجات بدهد. در یک قسمت از سریال، در مهمانی ریون، مدیر ویمز می‌گوید که در سال مهمانی ریون دوران خود، پسری که عاشقش بود او را به‌خاطر مورتیشیا، مادر ونزدی رها می‌کند.

بررسی شخصیت مدیر ویمز

با وجود این که تمام شواهد به‌گونه‌ای است که انگار ویمز از ونزدی نفرت دارد؛ اما او همیشه سعی داشته که از ونزدی آدامز محافظت کند. یکی از شخصیت‌هایی که برخلاف میل باطنی ونزدی، همیشه او را شبیه مادرش می‌دید؛ مدیر ویمز بود.

ونزدی تا پایان سریال و لحظه مرگ مدیر ویمز، با این که می‌دانست او ربطی به هیولا ندارد؛ اعتماد کاملی به او نداشت و همیشه سعی می‌کرد تا همه چیز را از او پنهان نگه دارد.

مدیر ویمز یکی از شخصیت‌های سریال ونزدی است که برخلاف ظاهر سرد و بی‌اعتنای خود، اهمیت زیادی به‌تمامی شاگردان نورمور می‌دهد. او برای این که مدرسه سرپا بماند و دانش‌آموزان بتوانند به‌راحتی در آن جا زندگی کنند از هیچ کاری دریغ نمی‌کند. مدیر ویمز برخلاف مورتیشیا، مادر ونزدی، از به یادآوردن خاطرات دوران تحصیل لذت نمی‌برد. او ترجیح می‌دهد تا خودش را به چشم یک مدیر موفق بشناسد نه یک دختر دبیرستانی دل‌شکسته که به مورتیشیا آدامز حسادت می‌کند.


معرفی سریال ونزدی، تایلر شخصیت منفی سریال ونزدی-Tyler Galpin

معرفی سریال ونزدی، تایلر شخصیت منفی سریال ونزدی – Tyler Galpin

اولین آشنایی ونزدی و تایلر در کافه کوچک شهر و درست پس از فرار ونزدی از مطب روان‌شناس بود. تایلر از همان ابتدا یک شخصیت خیلی ساده و خوش قلب به نظر می‌رسید. هنگامی که ونزدی به او پیشنهاد رشوه داد تا کارش را رها کند و او را به ایستگاه قطار برساند؛ تایلر با قاطعیت به ونزدی گفت که او خریدنی نیست.

همین چند ثانیه کافی بود تا این پسر جوان قلب تماشاچیان را به دست آورده و برای خود طرف‌داران زیادی پیدا کند. چرا که به نظر می‌رسید او تنها کاری را می‌کند که قلبا به آن ایمان داشته باشد.

تنها مشکل این بود که مدت‌زمان زیادی طول کشید تا مشخص شود خواسته قلبی تایلر خیلی هم خیرخواهانه نیست. در طول سریال کمتر کسی به تایلر شک می‌برد. حتی تینگ باهوش که همیشه حواسش به همه چیز بود از نشانه‌های خطر این پسر آگاه نشد.

در واقع تینگ یکی از طرف‌داران پروپاقرص تایلر شد و کاری کرد تا تایلر به همراه ونزدی به جشن ریون برود. جشن ریون درست جایی بود که اولین نشانه ضدقهرمان بودن تایلر پدیدار شد. در این مهمانی خانم تورنهیل که بعدا مشخص شد لورل گیتس است؛ گفت که با تایلر آشنایی دارد.

بررسی شخصیت تایلر در ونزدی

تایلر بازیگر بسیار ماهری بود و توانست حتی کاری کند که ونزدی به او کوچک‌ترین شکی نداشته باشد. او همیشه یک پسر خوش‌قلب و خوب به نظر می‌رسید. با وجود این که شب مهمانی ریون، زیویر به ونزدی درباره تایلر و کارهایی که سال گذشته انجام داده بود هشدار داد؛ اما تایلر جوری توانسته بود مظلوم‌نمایی کند که ونزدی تمامی حرف‌های زیویر را ندیده گرفت و بازهم به تایلر اعتماد کرد.

در قسمت 7، برای اولین‌بار شخصیت واقعی تایلر برای ونزدی و تماشاچیان مشخص شد. هنگامی که زیویر را به‌اشتباه متهم کرده و به زندان انداختند؛ ونزدی به محل کار تایلر رفت تا با او ملاقات کند.

همان لحظه و پس از لمس تایلر، صحنه کشتن روان‌شناس شهر به ونزدی الهام شد و همه فهمیدند که تایلر همان هیولای ترسناک است. اما بااین‌وجود تایلر باز هم به تظاهر ادامه داد. تا جایی که در نقطه‌ای از سریال تماشاچی شک می‌کرد که آیا او واقعا از هیولا بودن خود خبر دارد یا نه.

در ابتدای قسمت 8، تایلر برای اولین‌بار نقاب خود را برداشته و به ونزدی نشان می‌دهد که چقدر آدم ترسناک و بی احساسی است. او با یک لبخند شیطانی به ونزدی خیره می‌شود و می‌گوید: “باختن چه حسی دارد؟” شخصیتی که برای 7 قسمت پی‌درپی همه، حتی ونزدی باهوش را گول زده بود؛ دست آخر ماهیت خود را نشان می‌دهد.

تایلر در این قسمت نشان می‌دهد که هیچ رحمی نداشته و حتی زندگی پدرش هم برای او مهم نیست. در واقع درست مانند گفته ونزدی به کلانتر ” تایلر به تو هم پشت می‌کند” تایلر واقعا به پدر خودش پشت کرد و قصد کشتن او را داشت.


نقد و بررسی شخصیت مرلین تورنهیل یا لورل گیتس در سریال- Marilyn Thornhill Wednesday

نقد و بررسی شخصیت مرلین تورنهیل یا لورل گیتس در سریال Wednesday 2022

هنگام معرفی سریال ونزدی به ضدقهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی پنهان زیاد برخورد خواهیم کرد. یکی از این شخصیت‌ها مرلین تورنهیل – Marilyn Thornhill، یکی از معلم‌های نورمور است. مرلین یک معلم صبور، خوش‌رو و قابل‌اعتماد است. او با این که اولین معلم عادی مدرسه نورمور است؛ اما طرف‌داران زیادی بین شاگردها داشته و حتی مدیر ویمز به او کاملا اعتماد دارد.

قسمت 8 به ما ثابت می‌کند که نباید حتی به چشم‌های خود اعتماد کنیم. درست زمانی که به نظر می‌رسید همه‌چیزتمام شده و ونزدی دیگر راهی به جز ترک نورمور ندارد؛ یکی از شخصیت‌های کلیدی یعنی یوجین به هوش آمده و سرنخ بزرگی به ونزدی می‌دهد. یوجین با به‌خاطر آوردن رنگ چکمه‌های کسی که در جنگل مشاهده کرده بود؛ به ونزدی می‌فهماند که تمام این مدت ارباب هیولا خانم مرلین تورنهیل یا همان لورل گیتس بوده است.

مرلین در واقع لورل گیتس، دختر کوچک خانواده گیتس بود. پس از مرگ برادرش با سمی که قرار بود هیولاهای نورمور را بکشد؛ لورل با یک اسم مستعار به شهر برگشته تا انتقام خانواده خود را بگیرد.

او هویت خود را عوض می‌کند و منتظر یکی از بازمانده‌های خاندان آدامز می‌ماند تا بتواند با کمک او، جوزف کرکستون را به زندگی برگردانده و نورمور را نابود کند. در واقع برخلاف چیزی که همه فکر می‌کردند؛ تایلر به‌خاطر دوست‌داشتن ونزدی از او محافظت نکرده بود. ونزدی را زنده نگه داشته بود تا ماموریت لورل به پایان برسد.

بررسی شخصیت لورل گیتس

مرلین یا لورل به عنوان بازیگر ونزدی نمونه بارز یک شخصیت متعصب و بی‌منطق است. این موضوع که در طول تمام این سال‌ها از طرد شده‌های نورمور هیچ آسیبی به او نزده بود را نادیده گرفته و تنها قصد داشت تا کورکورانه از عقاید اجداد خود پیروی کند.

در واقع این حقیقت که خانواده او در راه آسیب‌زدن به نورمور کشته شده بودند برای او مهم نبود و تنها می‌خواست انتقام بگیرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در بین بازیگران سریال ونزدی بازیگر نقش لورل، کریستینا ریکی، درگذشته در فیلم خانواده آدامز نقش ونزدی را ایفا کرده است. وضعیت لورل در انتهای فصل اول مشخص نمی‌شود. هنوز نمی‌دانیم که لورل مرده است یا زنده مانده است، به همین دلیل احتمال می‌رود که او را در فصل دوم هم داشته باشیم.


رابطه ونزدی با خانواده آدامز-The Addams Family Wednesday series

رابطه ونزدی با خانواده آدامز

ونزدی در طول سریال دوستان زیادی پیدا کرده و با افراد زیادی آشنا می‌شود. این موضوع و حضور او در نورمور باعث می‌شود تا اخلاق و رفتار ونزدی تا حد زیادی تغییر کند. او حتی مادر و پدر خود را در آغوش نمی‌کشید.

اما حضور در نورمور تا حدی ونزدی را تغییر داد که در پایان قسمت 8، ونزدی دوست خود اینید را به آغوش کشیده و یک صحنه احساسی رقم می‌زند. اما رابطه اصلی ونزدی با خانواده خود چگونه بود؟ در ادامه این بخش از ارتباط ونزدی با خانواده آدامز صحبت خواهیم کرد.

رابطه ونزدی با پاگزلی آدامز

ونزدی از همان ابتدا به‌خاطر محافظت از برادرش از مدرسه اخراج می‌شود. کاملا واضح است که پاگزلی یک عضو خانواده بسیار مهم برای ونزدی بوده است و او هر کاری برای محافظت از برادر کوچکش می‌کند. با وجود این که ونزدی خیلی اهل نشان‌دادن احساسات خود نیست؛ اما پاگزلی کاملا از احساسات ونزدی به خود آگاه است و می‌داند که خواهر بزرگ‌ترش هوای او را دارد.

رابطه ونزدی با گومز آدامز

رابطه ونزدی با گومز آدامز یا پدرش خیلی صمیمی یا پرتنش به نظر نمی‌آید. آن‌ها به نظر یک رابطه دختر پدری معمولی دارند. اما در قسمت‌هایی از سریال کاملا مشخص می‌شود که ونزدی به پدرش افتخار کرده و از او بابت نحوه پدری کردنش ممنون است. زمانی که گومز به زندان افتاده بود؛ ونزدی کاملا واضح و مستقیم به او گفت که به‌خاطر پدرش آن‌قدر محکم و مستقل بزرگ شده و بابت این موضوع از او ممنون است.

رابطه ونزدی با مورتیشیا آدامز

ونزدی شباهت بسیار زیادی به مادرش، مورتیشیا گومز دارد. اما بااین‌وجود، نمی‌خواهد که این موضوع را قبول کند. اخلاقیات و روحیات ونزدی و مورتیشیا یکسان بوده است اما مانند شب و روز است. وقتی در یک مکان ثابت هستید؛ تمامی اطراف و اشیا یکسان هستند. با این تفاوت که هنگام روز مکان روشن و هنگام شب مکان تاریک است؛ این دقیقا رابطه بین ونزدی و مورتیشیاست.

در ابتدای فیلم مشاهده می‌شود که ونزدی اصلا از دیدن مادرش خوشحال نیست. اما زمانی که در پایان تعطیلات مورتیشیا مدرسه را ترک می‌کند، شاهد پیشرفت روابط بین ونزدی و مادرش خواهیم داشت

رابطه ونزدی با فستر آدامز

اگر تینگ را نادیده بگیریم، فستر نزدیک‌ترین عضو خانواده ادامز به ونزدی است. در واقع به‌وضوح می‌توانیم ببینیم که ونزدی تنها هنگام دیدن عمویش فستر لبخند می‌زند. ونزدی کاملا به فستر اعتماد داشته و با وجود این که معمولا تنها کارکردن را ترجیح می‌دهد؛ اما بی‌هیچ خجالت یا تعارفی از عمویش فستر درخواست کمک می‌کند.

 با وجود این که فستر نقش زیادی در سریال نداشته و مجبور می‌شود به‌خاطر دزدی فرار کند؛ اما بی شک یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های زندگی ونزدی است.

پایان معرفی سریال ونزدی

در این مقاله به معرفی سریال ونزدی یکی از بهترین سریال های خارجی کمدی پرداختیم. این سریال بی شک یکی از شاهکارهای تیم برتون و بهترین سریال نتفلیکس است. ونزدی روی زندگی دختر خانواده ادامز و ماجراجویی‌های او در مدرسه نورمور برای هیولاها و افراد طرد شده تمرکز دارد. با وجود این که کارگردان این سریال و محبوبیت خانواده ادامز تاثیر زیادی روی افزایش بازدید سریال ونزدی گذاشته است؛ اما نمی‌توان داستان جذاب آن را نادیده گرفت.

داستان این سریال علاوه بر خانواده ادامز، هیولاهای ترسناک و مدرسه نورمور، روی موضوعات دیگری هم مانور می‌دهد. به طور مثال نشان می‌دهد که حتی یک شخصیت باهوش و قوی مانند ونزدی هم به دوستان و خانواده خود احتیاج پیدا می‌کند.

همچنین در این سریال می‌بینیم که اعتمادبه‌نفس بیش از حد و مطمئن بودن ونزدی به حدسیات خود در آخر منجر به اشتباه‌کردن و صدمه‌زدن به اطرافیان او می‌شود. سریال ونزدی بی شک در دسته بهترین فیلم و سریال آخر الزمانی است.

اگر پس از خواندن این مطلب با معرفی و بیوگرافی ونزدی به این سریال علاقه‌مند شدید؛ می‌توانید همین امروز به تماشای آنلاین سریال ونزدی بنشینید. درصورتی‌که این سریال را تماشا کرده‌اید؛ شخصیت موردعلاقه شما در این سریال کدام است؟ نظرات خود را درباره نقاط قوت و ضعف سریال ونزدی با ما در میان بگذارید. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما سپاسگزاریم. برای آشنایی با بهترین فیلم های خارجی و بهترین سریال های خارجی به تایم سیتی مراجعه کنید.

سوالات متداول:

1) شخصیت منفی سریال ونزدی چه کسی بود؟

تایلر گاپلین و لورل گیتس دو شخصیت منفی اصلی سریال بودند. سایر شخصیت‌های منفی و ضدقهرمان‌ها شامل جوزف کرکستون می‌شوند.

2) قدرت زیویر در سریال ونزدی چه بود؟

زیویر می‌توانست نقاشی‌های خود را زنده کند. این شخصیت همچنین یک قدرت ضعیف برای پیش‌بینی آینده داشت. شخصیت زیویر در سریال ونزدی در این مطلب به‌صورت کامل بررسی شده است.

3) هیولای سریال ونزدی چه هیولایی است؟

هیولای سریال ونزدی یک هاید است. این هیولا برگرفته از هاید و جکیل بوده است. ماهیت هاید در ونزدی را فستر، عموی ونزدی، به او می‌گوید.

4) سریال ونزدی چند قسمت است ؟

سریال ونزدی در فصل اول خود قرار است در 8 قسمت پخش شود.

همچنین ببینید

نمایش هفت فیلم با موضوع فلسطین در موزه سینما

هفت فیلم سینمایی با موضوع فلسطین به مدت یک هفته در موزه سینما به نمایش درمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *