باشگاه مختلط در رشت لو رفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا ،سرهنگ علی حیدرخواه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه متصدی یکی از باشگاه‌های ورزشی رزمی در شهرستان رشت نسبت به راه‌اندازی سانس مختلط برای خانم‌ها و آقایان با کشف حجاب و برگزاری تمرینات مشترک اقدام کرده، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: پس از تحقیقات نامحسوس صورت گرفته و محرز شدن صحت خبر، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و پس از مشاهده ورزشکاران زن و مرد از ادامه فعالیت این باشگاه جلوگیری کردند.

​رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: این باشگاه ورزشی پلمب و متصدی ۳۶ ساله آن به همراه پرونده مربوطه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برگزاری مسابقه و تمرینات مختلط در باشگاه‌های ورزشی در هر رده سنی تخلف است به برخورد قانونی پلیس با اینگونه واحدهای صنفی و ترویج فرهنگ غربی اشاره کرد و از خانواده‌ها خواست تا با انتخاب درست، فرزندان خود را در محیطی امن و به دور از هرگونه حاشیه به سمت ورزش سوق دهند.

لو رفتن باشگاه مختلط در رشت + عکس

همچنین ببینید

بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران/لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال

سردار حسینی: استانداردسازی و ارتقاء تجهیزات مراکز معاینه فنی باید در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *