این شهر ایران آمبولانس دارد اما راننده آمبولانس ندارد!

 به گزارش همشهری آنلاین، جواد محمدی، عضو شورای اسلامی شهرستان طارم در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گلایه از بی‌توجهی مسوولان شهرستان و استان اظهارداشت: در حال حاضر زباله‌های شهر چورزق به شکل سنتی جمع آوری می‌شود، البته یک ماشین حمل زباله وجود دارد، ولی فرسوده است.

عضو شورای اسلامی شهرستان طارم از کمبود ماشین‌آلات آتش‌نشانی در این شهر نیز گلایه کرد و گفت: شما فرض کنید در یک روز دو نقطه از این شهر دچار حریق بشود با این کمبود چطور می شود خدمات‌رسانی کرد؟

وی با بیان اینکه برای احداث ناحیه صنعتی شهر چورزق یک زمین اختصاص یافته است، ولی متاسفانه برای احداث آن هنوز اقدامی از سوی مسوولان انجام نشده است، گفت: متاسفانه سالن ورزشی موجود در این شهر هم پاسخگوی نیاز جوانان نیست.

محمدی احداث مجتمع فرهنگی را در شهر چورزق را مهم و ضروری دانست و افزود: فرسوده بودن زیرساخت‌های شبکه آبرسانی از دیگر مشکلات این شهر است به طوری که اگر در یک نقطه آب قطع بشود مجبور هستیم کل آب شهر را قطع کنیم.

عضو شورای اسلامی شهرستان طارم در ادامه به کلینیک تازه تأسیس این شهر نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه زمین این کلینیک در حال نشست و تخریب است و دیوارهای آن ترک برداشته است و همچنین به دلیل نداشتن حصار حیوانات نظیر سگ وارد محوطه آن می‌شوند.

وی در ادامه به وجود دو آمبولانس در این شهر اشاره کرد و افزود: متاسفانه این شهر با وجود دو آمبولانس راننده ندارد که بشود در مواقع نیاز از آن استفاده کرد.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *