پایان ارائه خدمات به بی‌حجاب ها

به گزارش مشرق، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در کمیسیون گزارشی از اجرای طرح عفاف و حجاب توسط فراجا به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این گزارش، ضمن تأکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه عفاف و حجاب عنوان شده بود که به جای برخورد فیزیکی، برخورد هوشمندانه در طرح عفاف و حجاب در دستورکار فراجا قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: وزیر کشور گفت کسانی که مرتکب کشف حجاب در سطح جامعه شوند و یا بی‌حجاب و بدحجاب داشته باشند، ابتدا به صورت پیامکی تذکر دریافت می‌کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: وزیر کشور عنوان کرد که بعد از تذکر پیامکی، در صورت اصرار فرد بر عدم رعایت حجاب در مراکز خدمات عمومی، به این قبیل افراد خدمتی ارائه داده نمی‌شود و در صورت اصرار افراد به عدم رعایت حجاب پس از این مرحله موضوع برای بررسی بیشتر به قوه‌قضائیه ارسال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در گزارش وزیر کشور آمده بود که واحدهای صنفی که در آن‌ها عفاف و حجاب رعایت نشود، پلمب می‌شوند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: پس از قرائت گزارش وزیر کشور درباره اجرای طرح عفاف و حجاب، اعضای کمیسیون حمایت خود را از اجرای این طرح توسط فراجا اعلام کردند.

همچنین ببینید

بازدید رئیس پلیس راهورفراجا از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران/لزوم تقلیل سن معافیت معاینه فنی خودرو به ۲ سال

سردار حسینی: استانداردسازی و ارتقاء تجهیزات مراکز معاینه فنی باید در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *