این مواد غذایی صد برابر بهتر از شیمی درمانی عمل می کنند

به گزارش صدآنلاین، سرطان بیماری است که در دستگاه‌های مختلف بدن ایجاد شده و انواع مختلفی دارد. بسیاری از سرطان‌ها از رشد سریع سلول‌های نابالغ در قسمت‌های متفاوت، مانند دستگاه گوارش (مری، معده، روده‌ی بزرگ) منشا گرفته و مشکلات جدی برای بیمار ایجاد می‌کنند. هرچند بسیاری از آن‌ها منشآ ژنتیک یا زمینه فامیلی دارد، ولی گروه کثیری از آن‌ها وابسته به عوامل محیطی و موادغذایی هستند.

مواد موجود در سوسیس، کالباس، مواد نگهدارنده و رنگی و رادیکال‌های آزاد باعث تغییرات در سطح سلولی شده و در نتیجه موجب بروز سرطان می‌شوند. با توجه به درمان سخت و طولانی این بیماری، پیشگیری می‌تواند بهترین انتخاب باشد؛ بنابراین طبق مطالعات، اثبات شده است که مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین‌های C و E و A و فلاونوئید‌ها و پلی فنل‌ها به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی از بروز سرطان جلوگیری می‌کند. این ویتامین‌ها در کلم بروکلی، فلفل سبز، اسفناج، جوانه گندم، زعفران، و گوجه فرنگی یافت می‌شوند.

همچنین سبوس‌های غلات نیز حاوی این ویتامین‌ها می‌باشند و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل می‌کنند؛ بنابراین از مصرف این مواد غذایی غافل نشوید.

همچنین ببینید

گروه خونی افراد مهربان چیست؟

جالب است بدانید که در تحقیقاتی که صورت گرفته است در گروه خونی O میزان نگرانی و عصبانیت بیشتریی نسبت به باقی گروه‌ها دیده می‌شود. افراد دارای گروه خونی AB سرسخت، منطقی و بدون نگرانی هستند و در گروه خونی B سخت گیری کمتری دیده می‌شود، اما گروه خونی A مهربان‌ترین گروه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *