ایران خودرو زمان تحویل تابستانی دو محصول پرطرفدارش را مشخص کرد

به گزارش اکوایران، ایران خودرو قصد دارد دنا پلاس معمولی و دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ را در شهریور 1402 به متقاضیانی که نسبت به خرید این محصولات در دور اول عرضه با مکانیزم بدون قرعه‌کشی از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اقدام کردند، تحویل دهد.

این دو خودروی پرطرفدار در واقع در قالب پیش‌فروش جهت بخش سوم اولویت‌های تابستانی سال جاری عرضه خواهند شد.

این خودروها به متقاضیانی تحویل داده می‌شود که اسامی آنها به عنوان بخش سوم اولویت تابستانی از سوی وزارت صمت به ایران خودرو اعلام شده و آبی‌های جاده مخصوص نیز برای آنها پیامک ارسال کرده‌اند.

آنطور که اطلاعیه ایران‌خودرویی‌ها نشان می‌دهد، متقاضیانی که اسامی آنها اعلام شده برای دریافت دنا پلاس معمولی باید مبلغی حدود 133 میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند. متقاضیان دنا پلاس با گیربکس دستی و موتور توربو شارژ نیز باید برای در اختیار گرفتن خودرویی که در دور اول فروش با ساز و کار نوبت‌دهی از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خریداری کردند، مبلغی در حدود 184 میلیون تومان پرداخت کنند. الباقی مبلغ خودرو نیز در زمان تحویل بر اساس قیمت روز محاسبه و از خریداران اخذ خواهد شد.

غول آبی جاده مخصوص دو محصول یاد شده را در شش رنگ سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، تیتانیوم، آبی کبود و نقره‌ای برای مشتریان خود فاکتور خواهد کرد.

اطلاعیه ایران خودرو نشان می‌دهد همانند طرح‌های پیش‌فروش پیشین سود مشارکت سالیانه 12 درصدی نیز به خریداران خودروهای یاد شده تعلق می‌گیرد. چنانچه متقاضیان بعد از واریز پیش پرداخت برای تکمیل وجه خودروی خریدارای شده پشیمان شدند، می‌توانند مبلغ پیش‌پرداخت خود را به همراه 9 درصد سود انصراف سالیانه از ایران خودرو پس بگیرند.

دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک جز محصولاتی بود که ایران‌خودرویی‌ها وعده تحویل بخشی از آن را به سال 1403 انتقال دادند که این مساله موجب نارضایتی متقاضیان شد.

ایران خودرو

همچنین ببینید

محل بازارچه دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) مشخص شد

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از مشخص شدن محل بازارچه دستفروشان در چهارراه ولی‌عصر(عج) خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *