زهرا لطف‌آبادی، جام قهرمانی اسپانیا را بالای سر برد

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتسال اتلتیکو تورکال اسپانیا که امسال زهرا لطف‌آبادی را به‌عنوان لژیونر ایرانی و دروازه‌بان دراختیار دارد، ۲۶ مسابقه دور گروهی مرحله نخست لیگ یک فوتسال اسپانیا را با موفقیت و صدرنشینی پشت سر گذاشت تا راهی دور پلی‌آف شود و در مسیر رسیدن به قهرمانی قدم بردارد.

اتلتیکو تورکال امشب در حالی که زهرا لطف‌آبادی را درون دروازه داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته بیست و ششم و پایانی دور گروهی لیگ یک فوتسال بانوان اسپانیا مقابل تیم رده دومی آلگایدا قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی پُر گل شد.

یاران لطف‌آبادی که در ۲۵ مسابقه گذشته خود ۲۰ برد، سه مساوی و دو شکست داشتند، در آخرین مسابقه دور گروهی مقابل آلگایدا موفق به کسب پیروزی ۶ بر یک شدند تا ۶۶ امتیازی شوند و ضمن تثبیت جایگاه‌شان در صدر جدول گروه سوم لیگ یک فوتسال اسپانیا، فاصله ۱۲ امتیازی با تیم دوم پیدا کنند و راهی پلی‌آف شوند.

تیم فوتسال اتلتیکو تورکال با توجه به قهرمانی در دور گروهی، دیشب پس از پایان دیدار با آلگایدا جام گرفت و از هفته آینده باید در دور پلی‌آف شرکت کند تا جواز حضور در لیگ برتر را به دست بیاورد و پس از حضور سه ملی‌پوش فوتسال آقایان ایران در لیگا اسپانیا، یک دختر فوتسالیست هم به دسته برتر برسد.

همچنین ببینید

کنایه عجیب و سنگین پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر

پدر حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در مصاحبه جدید خود کنایه‌ای به علیرضا دبیر زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *