ام باپه در مورد انتقادات انریکه: اینکه سرمربی انتظارات زیادی دارد من را خوشحال می کند

ام باپه با انتقادات انریکه مشکلی ندارد و آنها را می‌پذیرد

طرفداری | هفته گذشته پاری سن ژرمن با هتریک کیلیان ام باپه رنس را شکست داد تا به صدر جدول لیگ ۱ فرانسه برسد. پس از بازی در کمال تعجب لوئیز انریکه با وجود درخشش ام باپه از او انتقاد کرد و معتقد بود که او می‌تواند کارهای بیشتری برای تیمش انجام دهد. حال ستاره فرانسوی می‌گوید با انتقادات کنار می‌آید و از مربی خود چیزهای زیادی یاد می‌گیرد.
ظاهرا رختکن پاری سن ژرمن از ام باپه پس از بازی مقابل رنس ناراضی است و هواداران و بازیکنان باشگاه پاریسی بر این باورند که ام باپه خود را نسبت به تیم در اولویت قرار می‌دهد. پس از بازی نیز لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی، از عملکرد فوق ستاره تیمش با وجود هتریک در آن بازی انتقاد کرد. ام باپه در خصوص انتقادات انریکه به خبرنگاران گفت:
من برداشت مثبتی از آن انتقادات داشتم. او مربی بزرگی است و چیزهای زیادی برای یاد دادن به من دارد. از روز اول به او گفتم که با من مشکلی نخواهد داشت. همیشه با مربیانی که داشته‌ام، بسیار خوب کار کردم. من از خودم انتظارات بالایی دارم و وقتی می‌بینم مربی نیز چنین انتظاراتی از من دارد، خوشحال می‌شوم.
ام باپه پس از حواشی اول فصل که تا آستانه سکونشینی در پاری سن ژرمن نیز پیش رفت، اختلافات خود با سران این تیم را کنار گذاشته و از لحاظ فردی فصل درخشانی سپری می‌کند. ام باپه در ۱۵ بازی برای پاری سن ژرمن در لیگ ۱ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا آمار ۱۵ گل و یک پاس گل ثبت کرده است.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *