ساوتگیت: در سطح خودمان ظاهر نشدیم؛ از بازیکنان انتقاد نمی کنم چون تا به حال استثنایی بوده اند

با وجود عملکرد ضعیف انگلیس، سرمربی این تیم از بازیکنانش ناراضی نیست چرا که می‌داند آنها بازی‌های زیادی انجام داده‌اند

طرفداری | شب گذشته تیم ملی انگلیس در دیداری که نمایش چندان درخشانی ارائه نداد، با ۲ گل در ورزشگاه ومبلی از سد مالت گذشت اما گرت ساوتگیت با وجود ناامیدی از عملکرد بازیکنانش از آنها انتقاد نکرد. در حالی سه شیرها پیش از این دیدار صعود خود را به یورو ۲۰۲۴ قطعی کرده بودند، به لطف یک گل به خودی در دقیقه ۸ و ضربه هری کین در دقیقه ۷۵ جایگاه خود را در صدر گروه C تضمین کردند.
گرت ساوتگیت پس از نمایشی معمولی و شبی آرام در ومبلی، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:
ما به استانداردهایی که در این سال ارائه دادیم، نرسیدیم. بازی را خوب شروع نکردیم و اگر خوب شروع نکنید، اداره بازی کار سختی خواهد بود. واقعا از هیچ به گل رسیدیم. کیفیت ما با توپ بالاتر از اینهاست. یکی از آن روزهایی بود که بازیکنان می‌دانستند می‌توانند بازی را بدون فشار زیاد برنده شوند و به خودشان فشار زیادی وارد نکردند. این بازیکنان بازی‌های زیادی انجام داده‌اند و چنین اتفاقی تقریبا غیر ارادی است و بدن خودش را تنظیم می‌کند. آن‌ها بازی‌های زیادی خوب کار کرده‌اند و من قصد ندارم آنها را بکوبم و از بازیکنانم انتقاد کنم. زیاد به آنها گیر نمی‌دهم چرا که تا به اینجای کار استثنایی بودند. این هفته قرار بود سخت باشد چرا که پیش از این جواز صعود را کسب کرده‌ایم. نگران آینده نیستم زیرا می‌دانم آنها در آینده انگیزه بیشتری خواهند داشت.
یکی از نکات مثبت بازی انگلیس، عملکرد ترنت الکساندر آرنولد در خط هافبک بود.سرمربی انگلیس در مورد او افزود:
او خیلی خوب از توپ‌ها استفاده کرد. ترنت کیفیت فوق العاده ای دارد. او و فیل فودن در نیمه اول بازی را برای ما باز کردند. مارک گوئهی هم در دفاع عملکرد خوبی داشت و خوب شد که بازی دیگری انجام داد. تغییرات کیفیت ما را افزایش داد و می‌توانستیم در نیمه دوم گل‌های بیشتری بزنیم، اما آنها تیمی نیستند که با اختلاف پنج یا شش گل ببازند.
سه شیرها در دیدار بعدی خود روز دوشنبه به مصاف مقدونیه شمالی می‌روند.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *