افزایش قیمت پیکاپ های اقتصادی بازار

امروز در بازار آزاد، قیمت تعدادی از پیکاپ های اقتصادی و باری افزایش یافت، برای مثال کارا، کاپرا و نیسان وانت نسبت به پنج‌شنبه گران تر شدند.
قیمت اکثر خودروهای موجود در بازار، چند وقت گذشته تقریباً ثابت بوده و تغییر چندانی نداشته است، به همین دلیل، بازار به یک وضعیت آرام نسبی رسیده و میزان نوسان ها بسیار کاهش یافته است. به عنوان مثال، امروز حداکثر نوسان رخ داده برای پیکاپ ها بود که بیش ترین تغییرات رخ داده در میان آن ها هم حدود ۲۰ میلیون است.
از بین پیکاپ های اقتصادی و نسبتاً ارزان موجود در ایران، امروز قیمت وانت نیسان، کارا تک و دو کابین، کاپرا و… افزایش داشتند و از طرفی دیگر، قیمت یکی از محبوب ترین پیکاپ های چینی بازار، کی ام سی T8، حدود ۲۰ میلیون ارزان تر شد و افت کرد.
در بازار دیگر خودروهای سواری هم شاهد ثبات بودیم و افزایش و یا کاهش قیمت های عجیب و غریبی اتفاق نیافتاد.
بیشتر بخوانید: قیمت روز خودرو
امروز در بین محصولات ایران خودرو قیمت رانا پلاس و ۲۰۷ با فرمان هیدرولیک ۳ میلیون بالا رفت و از طرفی دیگر، قیمت اعلامی دنا اتوماتیک حدود ۷ میلیون کم تر شد. قیمت آریسان ۲ هم امروز حدود ۲ میلیون گران تر شد.
در بازار محصولات سایپا هم امروز فقط قیمت ساینا S دوگانه سوز ۳ میلیون گران تر شد و بقیه تولیدات این شرکت تغییر قیمت خاصی نداشتند. از بین وانت های تولیدی زامیاد هم نیسان های تک و دوگانه به ترتیب ۲ و ۴ میلیون افزایش قیمت را تجربه کردند.
در بازار چینی ها قیمت کی ام سی T8 حدود ۲۰ میلیون کاهش یافت و از طرفی دیگر، کاپرا نیو و آریزو ۶ پرو نیز هر کدام ۱۰ میلیون گران تر شدند.

همچنین ببینید

گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد

مدیرعامل شرکت زامیاد از گسترش کمی و کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان خودروهای زامیاد خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *