برگزاری پنجمین کمپ آموزشی رویداد نما به همت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان

پنجمین کمپ آموزشی رویداد نما به همت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان ۳۰ آبان تا ۲ آذر به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پنجمین کمپ آموزشی رویداد نما با هدف ارائه آموزش‌های لازم به تیم‌های منتخب این رویداد و با حضور علی پارسانیا سرپرست اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان، برخی از مسئولین و صاحبنظران حوزه جوانان و تیم‌های منتخب این رویداد در پهنه مرکزی کشور، ۳۰ آبان تا ۲ آذر به میزبانی استان اصفهان برگزار می‌شود.
در این کمپ آموزشی تیم‌های منتخب رویداد نما در پهنه مرکزی کشور از استان‌های تهران، قم، البرز، مرکزی، فارس، یزد، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد حضور خواهند داشت و آموزش‌های لازم برای پردازش ایده‌های خود و آمادگی برای شرکت در رقابت پایانی رویداد نما را کسب خواهند کرد.
در پیش رویداد این کمپ آموزشی، اصول ارائه خلاق به شرکت کنندگان ارائه می‌شود و سپس سرفصل‌های آموزشی شامل ایده‌پردازی در مشارکت اجتماعی، منتورینگ و استیج ارائه و نوآوری در مشارکت‌های اجتماعی توسط اساتید مجرب این حوزه ارائه خواهد شد.

همچنین ببینید

تعطیلی شنبه‌ها با تأیید شورای نگهبان اواخر خرداد اجرا می‌شود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر شورای نگهبان طی ۱۰ روز آینده مصوبه مجلس مبنی بر افزایش تعطیلات هفته‌ها را تأیید و رئیس مجلس ابلاغ کند تعطیلی شنبه‌ها از اواخر خرداد امسال باید اجرایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *