جمعیتِ گفتمان انقلاب اسلامی ذیل هیچ یک از جریانات سیاسی تعریف نمی شود

جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی یک تشکل انقلابی مردمی ،  مستقل و فراجناحی است.

به گزارش ایسنا، عبدالرحمن معاشر رئیس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در همایش این تشکل که درتهران برگزار شد گفت:جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی یک تشکل انقلابی مردمی ،  مستقل و فراجناحی است و ذیل هیچ یک از جریانات سیاسی تعریف نمی شود و ماموریت اصلی و بلند مدت آن کادر سازی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و شعار آن  “گام دوم ، گام تمدن ساز ” است . وی زمینه سازی برای انتقال بین نسلی و تشکیل مجلس قوی و انقلابی در تراز انقلاب اسلامی ، تشکیل دولت کارآمد جوان و انقلابی ، زمینه سازی برای حضور بیشتر جوانان در عرصه مدیریت کشور را از جمله اهداف این تشکل بزرگ ملی برشمرد.
رئیس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی همچنین با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی ، از آمادگی اعضای این جمعیت برای حضور در صحنه دفاع از مردم مظلوم غزه ، در صورت صدور مجوز از ناحیه رهبر معظم انقلاب سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که با حذف دولت جنایتکار صهیونیستی زمینه برای طلوع خورشید ولایت عظمی فراهم خواهد شد.
رئیس هیات موسس جمعیت گفتمان انقلاب اسلامی در بخشی از سخنانش گفت: دخالت برخی افراد با دلایل شخصی ، در مسیر صدور مجوز فعالیت این تشکل مردمی ، موانعی ایجاد کرده بود که در نهایت کار به دستگاه قضایی رسید و با رسیدگی دستگاه قضاء و حاکمیت قانون ، حکم به ابطال مصوبه کمیسیون احزاب و الزام وزارت کشور به صدور مجوز فعالیت این تشکل صادر شد که در کمال تعجب ، مورد اعتراض دولت انقلابی قرار گرفته است .
وی در این همایش از معاون رئیس جمهور در امور مجلس خواست که دولت به قانون و رای دستگاه قضا تمکین نموده و مجوز برگزاری مجمع عمومی این جمعیت را صادر کند.
عبدالرحمن معاشر گفت برای برافراشتن پرچم انقلاب اسلامی با هر مانعی در داخل یا خارج کشور مبارزه خواهیم کرد و دشمنان انقلاب اسلامی در همه عرصه ها شکست را تجربه خواهند کرد.
در این همایش که بیش از هشتصد نفر از اعضای استان تهران این جمعیت حضور داشتند ، آقای محمد علی رجبی به عنوان مسئول جمعیت در استان تهران و حمیدرضا صداقت جو به عنوان قائم مقام مسئول جمعیت در استان تهران و حسین بهمن آبادی به سمت دبیر جمعیت در شهر تهران و بیژن رکوعی به سمت دبیر جمعیت در شهرستانهای استان تهران منصوب شدند ، تا مقدمات لازم را برای برگزاری مجمع عمومی موسس فراهم نمایند.
معاشر در گفتگو با خبرنگار ایسنا گفت چنانچه محدودیتی از سوی وزارت کشور وجود نداشته باشد ، مجمع عمومی این جمعیت به زودی در یکی از ورزشگاه های تهران برگزار خواهد شد.
وی در خصوص نحوه نام نویسی از اعضا برای حضور در جلسه مجمع عمومی این تشکل گفت هیچ محدودیتی برای عضویت اشخاص نداریم ، هر کس از جای کشور با هر سلیقه و تفکری که معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی و منویات امامین انقلاب باشد و بیانیه گام دوم را به عنوان نقشه پیش روی خود و کشور قبول داشته باشد می تواند درخواست عضویت در جمعیت را  از طریق تارنمای www.gaamdovvom.ir   ثبت کنند.

همچنین ببینید

رای توماج صالحی صادر شد؛ حکم دادگاه چه بود؟

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی بیان کرد: در حال حاضر هیچ اطلاعی از حکم صادره نداریم. احتمال می‌دهم امروز یا فردا حکم را دریافت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *