لامینه مثل یک مرد پخته است!

آلوارو موراتا، کاپیتان تیم فوتبال اسپانیا، می‌گوید لامینه یامال، ستاره حوان بارسلونا از چیزی که به نظر می‌رسد پخته تر است.

به گزارش “ورزش سه”، موراتا کاپیتان تیمی خواهد بود که فردا در وایادولید در چهارچوب رقابتهای مقدماتی یورو به مصاف تیم گرجستان خواهد رفت. او در مصاحبه ای به تحلیل وضعیت فعلی تیم ملی اسپانیا و اهداف آن در سالهای پیش رو پرداخت.
پیشرفتت در ماه های اخیر؟”مسئله اعتماد به نفس است. من بازی های زیادی پشت سر هم انجام داده ام و بسیاری از آنها را از ابتدا به میدان رفتم. در تیمم و اینجا احساس خوبی دارم و خوشحالم. قبلتر نگران خیلی چیزها بودم. چیزهایی که هیچ کنترلی روی آنها نداشتم. در بسیاری از بخش‌های حرفه‌ام برای اجتناب از انتقاد، برای جلوگیری از جلب توجه و کلا برای چیزهای منفی بازی می‌کردم. حالا سعی می کنم کارم را به بهترین شکل ممکن انجام دهم. من توانسته ام کم و بیش گل بزنم، اما هیچ کس نمی تواند بگوید که همه تلاشم را نکرده ام. امیدوارم امسال، سال موراتا باشد و امیدوارم بتوانم همه گل‌ها را اینجا و در باشگاهم بزنم، اما اگر قراری باشد که بتوانم بدون گلزنی با اسپانیا و اتلتیکو قهرمان شوم، همین حالا آن را امضا خواهم کرد.”
لامینه یامال؟”او 16 سال دارد و به نظر می رسد 27 یا 28 ساله است. این یک چیز شگفت انگیز است. تبریک به همه مربیانی که او در دوران حرفه ای خود داشته است. باید کمی مراقبش باشیم. او بچه بسیار خوبی است. شوخی و معاشرت می‌کند و یک پسر سرگرم کننده است با اینکه به نظر نمی رسد. مثل یک مرد بالغ رفتار می کند.”
خوسلو ستاره مادرید؟”خوسلو و من لحظات زیادی را در زمانی که خیلی جوان بودیم بازی کردیم و امیدوارم بتوانیم با هم در اینجا ادامه دهیم. ما تا حدی به لطف گل او مقابل ایتالیا به یک عنوان دست یافتیم. در حمله ما بازیکنان ترکیبی تری داریم که می توانند دفاع ها را بشکنند یا پاس آخر را بدهند. من دوست ندارم مربی باشم زیرا باید انتخاب کنم. فوق العاده است که بتوان با همه آنها بازی کرد. ما هزاران راه حل داریم.”
تمدید لوئیس د لا فوئنته؟”البته من دوست دارم د لا فوئنته ادامه دهد. ساختن چیزها زمان می برد، وتیم خوبی ساخته است و اعتماد به نفس زیادی به همه می دهد.”بهترین تیم تاریخ؟”برای من این بهترین تیم جهان است. اما شخصاً فکر می کنم اسپانیایی که قهرمان شد نظیر نداشت. تیم در سال های 2008، 2010 و 2012 بهترین تیم در تاریخ است. به هر حال من اسپانیایی هستم. ما با قهرمانی در لیگ ملت ها چرخه پیروزی را آغاز کرده ایم و امیدوارم بتوانیم در این مسیر ادامه دهیم.”

همچنین ببینید

ستاره کشتی ایران المپیک را از دست داد

محمدعلی گرایی شانس حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *