گایاردو تایید کرد: سرمربی الاتحاد می‌شوم

مارسلو گایاردو، سرمربی سابق ریورپلاته، تایید کرد که هدایت الاتحاد عربستان را قبول خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، الاتحاد عربستان در نقل و انتقالات تابستان گذشته با جذب بازیکنانی مانند کریم بنزما، انگولو کانته و فابینیو تبدیل به یکی‌ از بهترین تیم‌های لیگ عربستان شد.
آنها نونو اسپریتو سانتو را برای هدایت تیم‌شان انتخاب کردند اما پس از مدتی، به دلیل بازی‌های ضعیف، اختلاف با بازیکنان از جمله کریم بنزما، از سمتش برکنار شد. رسانه‌ها از مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی، به عنوان محتمل‌ترین جانشین او نام بردند.
در روزهای گذشته رسانه‌های عربستانی تایید کردند که گایاردو به زودی به عنوان سرمربی الاتحاد انتخاب خواهد شد. امروز نیز خود این سرمربی با مصاحبه‌ای این خبر را تایید کرد و از انگیزه‌اش برای قبول این پیشنهاد گفت.
گایاردو گفت:«پیشنهاد الاتحاد را به دلایل شخصی می‌پذیرم. آنها نظر من را با پروژه‌‌ای بزرگ، جدید و جالب جلب و مرا به قبول این پیشنهاد ترغیب کردند. این کار ذهن من را باز می‌کند. این شغل را به عنوان چیزی متفاوت در دوران مربی‌گری‌ام می‌بینم. این به من انگیزه می‌دهد. نمی‌توانم برای برگشت به کار صبر کنم.»
“این ذهن من را باز می کند. من این را به عنوان چیزی متفاوت می بینم، به من انگیزه می دهد و واقعا نمی توانم صبر کنم تا به سر کار برگردم.”

همچنین ببینید

ستاره کشتی ایران المپیک را از دست داد

محمدعلی گرایی شانس حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *