خشم تمام‌نشدنی رئال مادرید از فیفا

در رئال مادرید از تعدد و فشردگی بازی‌های ملی عصبانی هستند. موردی که باعث مصدومیت دو ستاره بزرگ این تیم شده است.

به گزارش “ورزش سه”، اوضاع برای رئال مادرید در فیفادی نوامبر بدتر از این نمی شد و تا همینجا وینیسیوس و ادواردو کاماوینگا را طولانی‌مدت از دست داده و البته هنوز چند روز دیگر نیز باقیمانده و بیم افزایش تعداد مصدومان هم می رود.
غیبت وینیسیوس و کاماوینگا در بازی های بعدی رئال شوک بزرگی به کادر فنی و مدیران باشگاه بود. رئال مصدومان بزرگی دارد که 40 درصد ترکیب اصلی تیم را تشکیل می دهند.
هرچند تقویم رئال در ادامه ماه نوامبر ساده است و تیم غیر از ناپولی حریف دندان‌گیر دیگری ندارد اما در دسامبر باید برابر بتیس و ویارئال قرار بگیرد که بازی های ساده ای نخواهند بود. رئال در ژانویه و در سوپرجام نیز نمی تواند از وینی و کاماوینگا استفاده کند.
رئال البته از فیفا بابت این دو بازیکن غرامت خواهد گرفت ولی خشم و عصبانیت باشگاه از این نهاد واقعی است. از تابستان سه فیفادی داشته ایم و بازیکنان مرتب درگیر بازی های ملی و باشگاهی بوده اند.
فشردگی بازی ها و سفرهای طولانی ریسک مصدومیت را افزایش می دهد و تا اینجا این مسئله کاملا به ضرر رئال شده است. هیچ غرامتی نمی تواند سرپوشی و مرهمی بر درد نبود ستاره های مصدوم باشد و حال باید منتظر واکنش باشگاه مادریدی بمانیم.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *