سردار با امیر بهتر از سردار با مورینیو و ژابی آلونسو

سردار آزمون با دبل مقابل هنگ کنگ آن هم در بازه زمانی کوتاه بار دیگر قابلیت‌هایش به عنوان یک گلزن شاخص برای تیم ملی را ثابت کرد.

به گزارش ورزش سه سردار آزمون در حالی خیلی زود به دبل مقابل این حریف آسیایی رسید هر چند شاید می‌توانست تعداد گل‌های ملی اش را بالاتر هم ببرد اما کمی بدشانسی، کمی از خود گذشتگی و البته اندکی بی‌دقتی مانع از این اتفاق شد.
با این حال حتی با به ثمر رساندن همین دو گل  بررسی شرایط سردار در بازی‌های ملی اخیر نشان می دهد او یک مهره فوق‌العاده و غیر قابل انکار برای تیم ملی و امیر قلعه نویی است.نکته ویژه در مود سردار اینکه او در بازی‌های تحت هدایت امیر قلعه نویی یا گل زده یا پاس گل داده تا نشان دهد خیلی سخت می‌شود از او گذشت و جایگاهش در ترکیب اصلی تثبیت شده است.
آزمون با دو گلی که مقابل هنگ کنگ به ثمر رساند تعداد گل‌های ملی‌اش را به عدد قابل توجه 49 رساند .آمار گلزنی‌های سردار در تیم ملی نشان می‌دهد او کلا 8 بار بریس کرده (دوگل در یک بازی) و دو بار موفق به ثبت هت تریک شده است.این یعنی 22 گل او در 10 بازی به ثمر رسیده است.
سردار در مجموع 49 گل  با پیراهن تیم ملی زده و چنانچه  تعداد گل‌هایش در بازی‌هایی که بریس یا هت تریک کرده را در نظر بگیریم مشخص می‌شود که در 27 بازی ملی هم او فقط یک گل به ثمر  رسانده است.
با این حساب سردار تمام گل‌های ملی‌اش  که به 49 رسیده را در 37 بازی به ثمر رسانده است .از سوی دیگر با در نظر گرفتن اینکه آزمون تا الان در مجموع 74 بازی ملی انجام داده  و با در نظر گرفتن آن  37 مسابقه مشخص می‌شود که او در نیمی از بازی‌های ملی‌اش موفق به گلزنی شده است.
با این حال آنچه فعلا پررنگ‌تر به نظر می‌رسد اینکه او در دوره جدید تیم ملی تحت هدایت کادر فنی فعلی شرایط بهتری را تجربه می کند و با در نظر گرفتن آمار جالبش که هر بازی یا گل زده یا پاس گل داده بهتر از دوران حضورش در بوندس لیگا تحت نظر ژابی آلونسو یا مقطع فعلی حضورش در آاس رم تحت هدایت مورینیو کار کرده و درخشیده است.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *