شرایط متفاوت پرسپولیس و النصر؛ عربستانی ها خسته تر از سرخ پوشان

پرسپولیس و النصر در شرایطی متفاوت مقابل هم صف آرایی می کنند.

پرسپولیس و النصر در شرایطی متفاوت مقابل هم صف آرایی می کنند.
به گزارش طرفداری، برگزاری 6 بازی پیاپی در لیگ و جام حذفی برای پرسپولیس کافی بود تا سرخ پوشان از نظر جسمی و روحی خسته شده و برخی بازیکنان خوب خود را نیز به دلیل مصدومیت از دست بدهند. موضوعی که یحیی گل محمدی در نشست خبری بازی با سپاهان نیز به درستی به آن اشاره کرد.
حال تعطیلات فیفادی این فرصت را در اختیار یحیی گل محمدی قرار داده تا شاگردانش را از نظر روحی و جسمی به خوبی بازپروری کند. آن هم در حالی که تیم النصر چنین شرایطی نداشته و بازی های پیاپی در لیگ عربستان، لیگ قهرمانان و همین طور بازی های ملی این تیم عربستانی را از نظر بدنی دچار مشکل خواهد کرد.
البته که پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی نماینده دارد اما سه ملی پوش پرسپولیس، بعد از بازی سه شنبه در ازبکستان به اردوی پرسپولیس بازگشته و به احتمال زیاد از روز چهارشنبه در اختیار کادر فنی پرسپولیس خواهند بود تا برای بازی النصر ریکاوری شوند. شرایطی که به هیچ وجه برای النصری ها فراهم نیست و بازیکنان پرتعداد ملی پوش النصر باید از کشورهای مختلف دنیا خود را به ریاض برسانند و بلافاصله جمعه شب در لیگ عربستان برای النصر بازی کنند.
مرور برنامه مسابقات النصر نشان می دهد این تیم قبل از رویارویی با پرسپولیس یک بازی در لیگ عربستان انجام خواهد داد! شاگردان لوئیز کاسترو سه روز قبل از بازی با پرسپولیس در لیگ داخلی خود به میدان می روند و در حد فاصل دو بازی عملا فرصتی برای انجام تمرینات ضد تاکتیک علیه تدابیر کادرفنی پرسپولیس را ندارند. از سوی دیگر النصری ها 4 روز پس از بازی با پرسپولیس باید در دیداری بزرگ و فینال گونه با الهلال عربستان بازی کنند و همین مسابقات پیاپی کار النصری ها را از نظر قوای بدنی به ویژه برای ملی پوشان این تیم سخت خواهد کرد.
در آن سوی میدان پرسپولیسی ها با فراموش کردن نتایجی که در 4 بازی اخیر کسب کرده اند، در بازه زمانی مناسب هم از نظر روحی فرصت بازپروری دارند و هم از نظر فیزیکی آماده بازی می شوند. پرسپولیس آخرین باری که در میدان حاضر شد به روز یکشنبه 21 آبان برمی گردد که یحیی و شاگردانش مقابل سپاهان به میدان رفتند. همین بازه زمانی مناسب تا بازی با النصر به کادرفنی پرسپولیس زمان کافی برای آنالیز تیم حریف، اتخاذ تدابیر تاکتیکی مناسب برای به کار انداختن نقاط قوت النصر و همین طور طراحی تمرین برای ضربه زدن به نقاط ضعف حریف را خواهد داد. به تمام این ها اضافه کنید پرسپولیس بعد از بازی با النصر نیز فرصت خوبی برای ریکاوری دارد و بدون این که در لیگ داخلی بازی کند، 8 روز بعد در تهران به مصاف الدحیل می رود.
تمام این مسائل دست به دست هم می دهد تا پرسپولیس در قیاس با برنامه فشرده النصر شرایط بهتری نسبت به حریف پرقدرت و پرستاره خود داشته باشد و سرخ پوشان با روحیه بالا و ریکاوری مناسب آماده بازی با النصر شوند.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *