یک راه حل ساده؛ بزرگترها برای احمد نوراللهی میانجیگری کنند!

دعوت از امید ابراهیمی که به خط زدن احمد نوراللهی از لیست تیم ملی انجامید اسباب تعجب اهالی فوتبال را فراهم آورده است.

دعوت از امید ابراهیمی که به خط زدن احمد نوراللهی از لیست تیم ملی انجامید اسباب تعجب اهالی فوتبال را فراهم آورده است.
به گزارش طرفداری، طبیعی است هیچ کس اقدام احمد نوراللهی برای ترک سکو و اردوی تیم ملی را نمی پذیرد اما چنین اقدامی از سوی کادر فنی و برکناری این هافبک خوش تکنیک نیز در جای خودش باید نقد شود.
حاضران در اردوی تیم ملی تاکید دارند امیر قلعه نویی به این دلیل احمد نوراللهی را سکونشین کرد تا از امید ابراهیمی در بازی با هنگ کنگ که دیدار ساده تری است استفاده کرده و قرار بود از نوراللهی در بازی با ازبکستان به عنوان بازیکن ثابت بهره ببرد. اما درنهایت اتفاقات به سمت و سویی رفت که حالا نوراللهی از لیست تیم ملی کنار گذاشته شده است.
در این میان سوالی که ایجاد می شود این است با توجه به میانگین سنی بالای خط دفاعی تیم ملی، قرار است امیر قلعه نویی در خط هافبک تیم ملی نیز از بازیکنان باتجربه ای چون امید ابراهیمی و سامان قدوس بهره بگیرد؟
نکته قابل توجه تر از نگاه کارشناسان فوتبال دعوت از امید ابراهیمی 36 ساله است. بازیکنی که همین چند وقت پیش با پذیرفتن این نکته که دوران بازیگری اش رو به پایان است، پس از سال‌ها حضور در لیگ ستارگان قطر، حضور در کلاس‌های مربیگری را در قطر آغاز کرد تا با گرفتن مدارک مربیگری B و سپس A آسیا خود را برای ورود به دوران جدید پسا بازیگری آماده کند.
بی شک بیش از هرکسی پاسخ این سوال در اختیار خود قلعه نویی است و او می داند قرار است چگونه با تیم های بزرگ آسیا بازی کند. به نظر می رسد راه حل ساده تر این است که بزرگترهای تیم ملی میانجیگری کنند تا احمد نوراللهی به جمع ملی پوشان برگردد چرا که بی شک تیم ملی در بازی های بزرگ جام ملتهای آسیا به خصوص در بازیهای احتمالی مقابل کره جنوبی، ژاپن، عربستان یا استرالیا به بازیکنی با خصوصیات احمد نوراللهی برای بازی در پست هشت نیاز خواهد داشت.
اگرچه دیسیپلین و نظم از هر چیزی مهم تر است اما در آستانه جام ملتها باید از ریسک های پرخطر دوری کرد.

همچنین ببینید

پیراهن شماره ۱۰ استقلال به رضاییان رسید

باشگاه استقلال به صورت رسمی از خرید جدید خود و شماره پیراهن او رونمایی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *