آدم ربایان دزفولی به دام پلیس افتادند / علت این گروگان گیری چه بود؟

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۴ نفر از عوامل اصلی آدم ربایی اخیر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ روح الله یاری زاده فرمانده نیروی انتظامی دزفول امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از رهاسازی گروگان توسط ماموران و متواری شدن آدم ربایان از صحنه جرم، موضوع دستگیری آنها بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی با اشاره به پشتیبانی‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات فنی موفق به شناسایی محل مخفیگاه آدم ربایان شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی ، طی عملیات‌هایی منسجم و ضربتی چهار نفر از عوامل اصلی آدم ربایی را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه ضمن اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی گفت: متهمان علت و انگیزه خود را از اقدام به آدم ربایی، کسب درآمد نامتعارف و درخواست وجه نقد اعلام کردند.
یاری زاده در خاتمه ضمن اشاره به حمایت‌های همه جانبه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، تصریح کرد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *