عصر خودرو- آمازون از سال ۲۰۲۴ خودروهای هیوندای را به صورت آنلاین میفروشد.
این قرارداد گسترش قراردادی است که دو سال پیش برای گسترش نمایشگاه دیجیتال هیوندای در سایت آمازون اعلام شد و مشتریان را قادر میسازد تا یک وسیله نقلیه را انتخاب، قیمت را مقایسه و یک فروشنده را برای تکمیل فروش پیدا کنند.
هیوندای اولین نمایشگاه دیجیتال خود را در آمازون در سال 2018 راه اندازی کرد و آخرین نسخه در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد.
طبق گزارش رویترز، مدیرعامل هیوندای موتور در بیانیهای گفت: «همکاری با یکی از مشتریمحورترین سازمانهای جهان، فرصتهای باورنکردنی را به همراه ما به گسترش مجموعهمان، رشد شبکه فروش، انتقال به برقیسازی و تحقق آینده تحرک هوشمند باز میکند.»
دانلود با کیفیت