ام باپه: ۳۰۰ گل زده؟ جالب است اما برخی بازیکنان ۸۰۰ تا ۸۵۰ گل زده اند

۳۰۰ گل زده برای بسیاری از بازیکنان یک رویاست اما برای بلند پروازی‌های ام باپه صرفا عددی سرگرم کننده و جالب است

طرفداری | کیلیان ام باپه به هتریک در پیروزی ۱۴-۰ فرانسه مقابل جبل الطارق، تعداد گل‌های زده خود را در 24 سالگی به عدد فوق العاده 300 رساند اما می‌گوید که همچنان با اهدافی که برای خود تعیین کرده فاصله دارد.
ام باپه گلزنی خود را در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی آغاز کرد و در نیمه دوم دو گل دیگر نیز به ثمر رساند تا شمار گل‌های خود را به ۳۰۰ برساند. این مهاجم فرانسوی طبیعتا از رکورد خود خوشحال است اما بلند پروازی‌های زیادی دارد و قرار نیست گلزنی‌های او در این نقطه متوقف شود. ام باپه پس از دیدار شب گذشته به TF1 گفت:
این فقط بخشی از مسیر من است، برخی از بازیکنان هستند که 800 یا 850 گل در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده‌اند. 300 گل فقط سرگرم کننده است! باید ادامه دهم و در تیم ملی و باشگاهی پیشرفت کنم.
در اوایل سپتامبر، کریستیانو رونالدو اولین بازیکنی بود که با گلزنی مقابل الحزم در بازی‌های لیگ عربستان، به 850 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید. لیونل مسی نیز فاصله چندانی با رونالدو ندارد و این بازیکن آرژانتینی نیز در 1044 بازی حرفه‌ای خود 821 گل به ثمر رسانده است.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *