تثبیت دو باغ در تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء در یکصد و نود و سومین جلسه علنی این شورا دو پلاک ثبتی را در تهران به عنوان باغ تثبیت کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و سومین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی به پلاک ثبتی ۲۳۹۵.۳۶۴۴۸.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۴۴۶ متر مربع در منطقه ۲ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد اما در سند آن یک قطعه زمین مشجر ذکر شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.
نهایتا اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
شربیانی در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۶۸.۲۵۳، افزود: این زمین در منطقه ۲ واقع شده حد نصاب درختان لازم را دارد و در سند آن یک قطعه زمین مشجر اعلام شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

همچنین ببینید

این ۳ استان کشور تقسیم می شوند

معاون پارلمانی رئیسی گفت: جمعیت تهران یک جمعیت فوق العاده‌ای است و رسیدگی به شهرهای اطراف تهران باید با جدیت بیشتری باشد چراکه مسائل خاص اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گاهی اوقات امنیتی دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *