تمرینات شعبه دو تیم ملی در نصف جهان

با وجود حضور 5 ملی‌پوش از تیم فوتبال سپاهان، تمرینات این تیم در کمپ باغ فردوس با جدیت و حرارت خاصی در جریان است.

به گزارش “ورزش‌سه”، با اینکه مورایس به عنوان یک مربی آرام و خونسرد شناخته می‌شود، بلافاصله پس از اعلام آخرین لیست تیم ملی به آن واکنش نشان داد و از دعوت 7 بازیکن تیمش به اردوی تیم گلایه داشت. سرمربی پرتغالی سپاهان معتقد بود دعوت قلعه‌نویی از 7 بازیکن سبب می‌شود که تمرینات این تیم از حالت موردنظرش خارج شود. البته که این ادعای مورایس کاملا برحق است، اما از سوی دیگر کادر فنی سپاهان در فصل جاری نفرات تعیین کننده‌ و ارزشمندی را در اختیار دارد که سبب می‌شود همواره تمرینات این تیم با رقابت شدیدی دنبال شود. همچنین تمایل و اعتماد مورایس به بازیکنان جوان هم این رقابت را جدی‌تر کرده تا جوانان تیم هم برای حضور در فهرست و ترکیب تیم به خودباوری رسیده باشند.
بازگشت مصدومان در این بین باید به بازگشت مصدومان سپاهان هم اشاره کرد که در صورت رسیدن به فرم ایده‌آل کار مورایس را برای انتخاب 11 بازیکن اصلی در هر مسابقه‌ای سخت خواهند کرد. کاوه رضایی و شهریار مغانلو دو مصدوم اردوی سپاهان در هفته‌های اخیر بودند، که در حال حاضر با پشت سر گذاشتن مصدومیت به فرم خوبی برای کمک به تیم رسیده‌اند. همچنان اما وضعیت نورافکن و شکاری به گونه‌ای است که امکانات حضور درتمرینات پرفشار را ندارند، اما از یکی دو هفته آینده این دو بازیکن هم با جرات و قدرت بیشتری پا روی چمن تمرین کمپ باغ فردوس خواهند گذاشت.
بازگشت دو ملی‌پوش با خط خوردن آریا یوسفی و محمد قربانی از فهرست تیم ملی برای مصاف با ازبکستان که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، همچنان پیام نیازمند، رامین رضائیان، رضا اسدی، محمدجواد حسین‌نژاد و محمد دانشگر از سپاهان در اردوی تیم ملی هستند، اما حتی در غیبت این بازیکنان هم مورایس این امکان را دارد تا با حضور نام‌های بزرگ در اردوی تیم تمرینات را شکلی قابل قبول پیش ببرد.البته که درنهایت غیبت 5 بازیکن تاثیرگذار در اردوی سپاهان در برنامه‌های سرمربی پرتغالی و دستیارانش تداخل ایجاد کرده، اما مورایس نشان داده به تمام بازیکنان تیمش اعتقاد و ایمان دارد و در مصاف با استقلال خوزستان در اهواز هم به 3 امتیاز فکر خواهد کرد. احتمالا مورایس در این مسابقه رامین رضائیان را در ترکیب اصلی نخواهد داشت تا این بازیکن ارزشمند را پس از حضور ثابت احتمالی مقابل ازبکستان به خطر نیندازد، اما درباره پیام نیازمند، دانشگر، حسین‌نژاد و رضا اسدی شرایط متفاوت است و شانس حضورشان در دیدار روز سه‌شنبه تیم ملی زیاد نیست و در صورتی که امیر قلعه‌نویی تصمیماتی مشابه دیدار برابر هنگ‌کنگ بگیرد این 4 بازیکن از ابتدا در اهواز برای سپاهان راهی میدان خواهند شد.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *