ربودن پسر 15 ساله در زهک / انگیزه گروگانگیران چه بود؟

حوادث رکنا: نوجوان 15 ساله که توسط افرادی به گروگان گرفته شده بود در کمتر از یکساعت آزاد شد.

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان در زاهدان در پی کسب خبری مبنی بر گروگانگیری نوجوان ۱۵ ساله در سطح شهرستان زهک رسیدگی به موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی محل مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم، در کمتر از یک ساعت محل نگهداری نوجوان ربوده شده شناسایی و در عملیاتی موفق این نوجوان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آدم ربایان با تنگ شدن عرصه به محض حضور ماموران از محل قصد متواری شدن را داشتند، ادامه داد: ماموران انتظامی طی یک اقدام مقتدرانه و برنامه ریزی شده گروگانگیران را غافلگیر و آنان را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: متهمان ۳۶و ۲۸ساله پس از تحقیقات تکمیلی پلیس علت و انگیزه آدم ربایی را اختلاف مالی دانستند و دو دستگاه خودروی سواری نیز در این راستا توقیف و در نهایت متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: امنیت کنونی منطقه به سادگی به دست نیامده که با حرکات سو عده ای از مخلان نظم و امنیت خدشه دار شود، بنابراین به مردم اطمینان می دهیم که با تمام توان حافظ امنیت و نظم و آرامش آنان هستیم.

همچنین ببینید

ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند

سخنگوی صنعت برق گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری ادارات به منظور مدیریت مصرف برق از ۱۵ خرداد تغییر خواهد کرد و تا ۱۵ شهریور ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *