زمان نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان مشخص شد

نام‌نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان و توان‌یابان از ۳۰ آبان آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره ریاست سید محمد شروین اسبقیان در فدراسیون جانبازان و توان یابان اسفند به پایان می رسد. وی ۲۱ اسفند سال ۹۸ در مجمع انتخاباتی با کسب آرای مثبت اعضا و برای نخستین بار ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.
با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره ریاست اسبقیان در فدراسیون جانبازان و توان یابان، برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون در دستور کار قرار داده شده است به خصوص که این روزها به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه وزارت ورزش هم فعالیت دارد و این مسئله لزوم انتخابات به موقع فدراسیون را بیشتر می کند.
بر همین اساس قرار است از ۳۰ آبان نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان و توان یابان آغاز شود. مهلت ثبت نام به مدت ۱۰ روز کاری و تا ۱۳ آذر ادامه خواهد داشت.
افراد متقاضی ریاست در فدراسیون جانبازان و توان یابان در بازه زمانی تعیین شده می توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۵ با در اختیار داشتن مدارک لازم به دبیرخانه مجمع مراجعه کرده و اقدام به نام نویسی کنند.

همچنین ببینید

کشتی‌گیر آمریکایی: وقت جشن گرفتن نداشتم

«اسپنسر لی» بعد از کسب سهمیه وزن اول مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ در ترکیه تأکید کرد، علیرضا سرلک را می‌شناخته و خود را برای یک مبارزه سخت آماده کرده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *